siggaard-rasmussen

Ved i det ?????

10 indlæg i dette emne

Hej Girls....

Ved i om man IKKE skriver su i invitationerne til reseptionen?????????

Gør man det kun i dem til festen?? Jeg synes da også det er værentlig at vide antallet til reseptionen så vel som til festen ????

Hvad sir i ????

Knus :cheerleader3:

Redigeret af siggaard-rasmussen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Girls....

Ved om man IKKE skriver su i invitationerne til reseptionen?????????

Gør man det kun i dem til festen?? Jeg synes da også det er værentlig at vide antallet til reseptionen så vel som til festen ????

Hvad sir i ????

Knus :cheerleader3:

Jeg har også skrevet det i indbydelsen til receptionen, vi skal give stedet hvor vi holder det ca. antal :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa:-) jeg tror der er mange måder at gøre det på. vi nævner slet ikke ordet reception i indbydelsen, derimod har vi inviteret en 10 stykker til "Vores reception" udover de folk som der er inviteret til festen. jeg vil nærmere kalde det "tiden imellem vielsen og festen". vi har heller ikke valgt at sende invitationer ud til dem der kun er inviteret til reseptionen, da det i vores øjne vil blive lidt for formeldt. udover det, er jeg bange for at folk der ikke er inviteret til festen vil møde op med en masse gaver, på trods af at de ikke er inviteret til selve brylluppet.

men nu hvor I vælger at skrive det i indbydelsen, er det så henvendt til folk som kun skal med til festen, eller får de en særskilt invitation??

Kh Ditte

0

Del dette indlæg

Hejsa:-) jeg tror der er mange måder at gøre det på. vi nævner slet ikke ordet reception i indbydelsen, derimod har vi inviteret en 10 stykker til "Vores reception" udover de folk som der er inviteret til festen. jeg vil nærmere kalde det "tiden imellem vielsen og festen". vi har heller ikke valgt at sende invitationer ud til dem der kun er inviteret til reseptionen, da det i vores øjne vil blive lidt for formeldt. udover det, er jeg bange for at folk der ikke er inviteret til festen vil møde op med en masse gaver, på trods af at de ikke er inviteret til selve brylluppet.

men nu hvor I vælger at skrive det i indbydelsen, er det så henvendt til folk som kun skal med til festen, eller får de en særskilt invitation??

Kh Ditte

hejsa...

ja der blir to slags invitationer :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville helt klart også skrive su dato. Det er da rarest og vide. Og på min bryllupsdag, vil jeg ikke stå med en masse tanker om, hvem mon kommer? har de nu fået indbydelsen? Hvorfor kommer de ikke? Alt det og meget mere kommer du uden omkring, hvis du skriver su dato i. Der er mange andre ting, som man tænker om til sit bryllup...

hilsen

Missmormus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer