Guest natja

YES endelig

5 indlæg i dette emne

Hej

jeg er en af dem der har en mand som ikke rigtigt har arrangeret sig i brylluppet, for der var for længe til.... så i mandags da vi var i parterapi sagde han han måtte indrømme hver gang han ser ord brylluppet bliver han nervøs, på en god måde, han er bange for tude og lave en mega scene (han holder altid det igen og pludselig bruder han i gråd hvis man kan sige det) psykologen og jeg sagde heller lade det komme istedet for holde på det og lave en scene... men endelig er han begyndt at spørger hvor langt er vi og ville vildt gerne høre om denne hjemmeside.... hehe... han har ikke rigtigt været en del af det da han havde en kamp i hovedet der skulle overståes, har bare spurgt ham hvilken farver også har jeg ellers klaret alt... men endelig er overskudet kommet og han er klar til være med, men han er nervøs og så sagde jeg skat husk du skal stå for blomster til mig og dine forlovers knaphul.... krisen kom op i ham kunne man se, jeg sagde hvilken farver det beroligede ham lidt... men han bestilte også tid til vores frisør i går, til bryllupsdagen (jep han går meget op i sig selv)

ville bare sige jeg er ved få min gamle mand igen og det er rart... og ligeså meget jeg ikke skal stå selv med alt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer