Guest frejsa

masser af tyl..

6 indlæg i dette emne

Hej I kloge kvinder..

Jeg skal bruge rigtig meget tyl til vores bryllup, og da jeg ikke tør at bestille over Ebay, fordi jeg er bange for at det ikke kan nå til DK i god tid, søger jeg derfor herhjemme!!

Kender I nogle gode steder, hvor de ikke er vildt dyre???

Det må gerne være over nettet, eller i midtjylland.. :blush:

PÅ forhånd tusind tak..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej I kloge kvinder..

Jeg skal bruge rigtig meget tyl til vores bryllup, og da jeg ikke tør at bestille over Ebay, fordi jeg er bange for at det ikke kan nå til DK i god tid, søger jeg derfor herhjemme!!

PÅ forhånd tusind tak..

Peters Resthal (stof&stil) i Tjørring, herning. Nu ved jeg ikke hvor meget du skal bruge med hvis man køber mange meter nok måske omkring 20 kan man få noget rabag hvis man spørger. Ellers koster tyllet fra 12 eller 17 kr/m mener jeg afhængigt hvad type og brede ma skal have. ellers stofhobby i kølkær har også masser af tyll

0

Del dette indlæg

Hej I kloge kvinder..

PÅ forhånd tusind tak..

Hej dig :)

Jeg har lige købt 100 meter tyl til bryllups pynt. Stole og loft. Købte det over nettet på bud i stof 2000. 20 Meter for 200 kr. BILLIGT

Ck

0

Del dette indlæg

Skal det være tyl (stift) eller skal det bare ligne tyl?

Til vores bryllup pyntede vi kirken med noget tyl-lignende/fluenet's agtigt stof. Det kom fra det gartneri hvor min mor arbejder. De bruger det til at pakke blomstercontainere ind i.

Det fungerede ret fint, for det var ret blødt, og derfor nemt at have med at gøre. Så er det bare ind på et gartneri og spørge om du ikke må købe xx antal meter eller måske en hel rulle.

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer