Flikke

Ringpude/ringæske

8 indlæg i dette emne

Hej

Der var een der havde et emne om ringæsker, og jeg kunne godt tænke mig at høre I andres ideer og inspiration til om I vælger en æske eller en pude. Laver I den selv eller køber I? Hvor kan sådan nogen købes?

Jeg har prøvet at søge i feltet, men der dukker ikke rigtig noget op.

HÅber I kan hjælpe1

Flikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er vores ringæske.

Æsken er købt i en hobby forretning og blondenåndet og hjertet er rester fra invitationerne. Inden i har jeg lagt bredt satinbånd og jeg regner med at jeg under satinbåndet lægger "indmaden" fra en ringæske (fra guldsmeden), så ringene kan sidde godt fast.

Held og lykke med arbejdet...

Knuz maria

post-41-1082544083.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har ikke tænkt os at vi skal have nogen til at give os ringene som sådan, vi regner med at få en ven til at give dem til præsten når han kommer ind og så skal præsten bare give os dem når tiden er til dette, uden nogen pude olign. Er vi de eneste der er lidt anderledes???

Heidi fool

0

Del dette indlæg

Det er nogle rigtig søde æsker i har lavet- hatten af for jeres arbejde fool

Da vi blev gift brugte vi også bare de æske, som ringene kom i. Den holdt forloveren så, og kom op til os med dem, på tegn fra præsten. Det er vel et spørgsmål om, hvad man selv syntes, der skal gøres ud af det, der afgør, hvad man vil. Intet er i mine øjne mere rigtigt end andet, i denne hensende.

Hilsen Kolom

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer