mortilcecilie

Hjælp til denne ring

11 indlæg i dette emne

Jeg har forelsket mig i denne ring dog bare i blank hvidguld.

Var hook på den længe men er nu blevet i tvivl.

Min 1. priotet var en ring med en svævende sten som det kaldes.

Er bare blevet anbefalet at den ikke er så god.

Stenen kan nemt falde ud ved forkerte slag og det ville jo ikke være så rart.

Så jeg er lidt tilbage ved denne her igen.

MEN, vil man blive træt af det hjerte i længden eller hvad tror I ??

Håber virkelig i gider hjælpe da jeg ikke ved hvilken ring jeg skal vælge.

Hvis I nu har lyst, så vis mig gerne jeres ringe.

Hilsen Malene

post-22153-1215086811.jpg

Redigeret af mortilcecilie
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du bedst kan lide denne ring, skal du da tage den!

Den er superflot, synes jeg. og da den er ret nekel/klassisk, vil den jo ikke "gå af mode". På samme måde tror jeg heller ikke, du bliver træt af den. Jeg synes at det lille hjerte er en sød detalje, der lige giver det meget klassiske et twist.

Håber du finder ud af det!

0

Del dette indlæg

Nu kender jeg ikke noget til svævende sten i ringe

Men er ringen lavet som en vielsesring, må den da kunne holde til dagligdags brug - det er jo det der er meningen.

Synes du skulle forhøre dig ad om stenen ikke kan holde til alm. brug.

For hvis det er den ring du helst vil have, så go for it.

Redigeret af Snutling
0

Del dette indlæg

Jeg håber ikke, man bliver træt af hjertet i længden, for vi har kig på de ringe, blot i "alm." guld... Men også med den hamrede overflade, som vist på billedet, du har sat ind...

Så jeg tror, du skal følge din mavefornemmelse og så bestille de ringe!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes også det er en sød ring - og tror ikke hjertet er trættende i længden - langt fra ser man jo ikke det er et hjerte!

Men da vi ville have lavet ringe sagde smeden også at de med svævende sten ikke var gode og at han faktisk helst ikke ville lave dem. Men det er jo ikke kun et år eller to de holder. Han sagde bare at en vielsesring jo helst skulle holde i 30 til 50 år og derfor ville en sådan sten (isættelsesmetode) ikke være den bedste løsning. Men at man skulle vælge noget hvor der sad nogle korn og holdte stenen fast.

men det om også meget an på størrelsen.

Jeg skal lige være sikker at når du siger svævende at du så mener at der er "hul" i selve metallet hvor stenen så sidder? men også stjernedrys var en dårlig ide´sagde han.

håber du findre ud af det - for det er en fin ring. og man skal følge sit hjerne og sine ønsker og ikke bare nøjes når det gælder en ring for livet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er mon en svævende sten?

En svævende sten er en sten der sider i spænd ligesom dette billed

Grunden til at dette frarådes er at den somsagt sider i sænd i metallet. Da guld er et meget blødt matriale er det stor sansynlighed for at guldet vil give sig og stenen falde ud. Denne fatningstype er mest anvendt/holdbar i stål og titanium.

Til Malene.

Hvis du gerne vil have en svævende sten, kan du jo få den lavet sådan at den er støttet på undersiden, så er der mindre risiko at stenen falder ud. men jeg vil mene at hvis du vil være sikker på at stenen holder skal du vælge en ring med sten der sider nede i ringen, ligesom den du har billed af.

Mht hjertet - da vi begyndte at tale om bryllup og kigge på singe for en del år tilbage ville jeg også gerne have noget a la din tind med de tre små sten i hjerte, eller endnu bedre en hjerte slebet brillant. Men en af vores gode venner der er guldsmed sagde til mig - Malene, er du sikker på at du også syns hjertet i din ring er sød/romantisk om 20/30 år?? du skal tænke på din smag udvikler sig og de flestes bliver mere konservativ.

Først tænkt jeg ''ja ja''. men jg kunne alligevel ikke lade vær med at tænke over det.. og jeg er gå væk fra hjertene. Dermed ikke sagt at du også skal gøre det! Jeg syns det er super sødt med et hjerte jeg tror bare ikke jeg vil syns om det om 20/30 år.

Held og lykke

Knus Malene

post-32905-1215475880.jpg

Redigeret af Miss.Duplo
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer