Guest frejsa

Silikone stropper..

12 indlæg i dette emne

Tyngdekraften i mine :lol: er altså imod mig når det gælder stropløse bh èr, og det er jeg bare rigtig træt af.. selvfølgelig strammer kjolen dem ind, men vil jo også gerne se lidt lækker ud, når kjolen ryger om natten :bearhug:

Så var det at en kær veninde sagde at man jo evt. kunne sætte de der gennemsigtige stropper i, og da der i forvejen er tynde stropper i min brudekjole, mener hun ikke at man vil lægge mærke til det..er der nogen der har erfaring med dem???? Kan de ses tydeligt??

På forhånd tusind tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes man kan se dem. Jeg ville ikke bruge dem.

Jeg har også en stor barm - har lige købt en strop løs i en str. F skål. Og det går altså fint.

Så måske du skulle tage hen og kigge på en??

Mette

Det var også en 75 f skål, som jeg prøvede, men synes godt nok at den gabte grimt foroven...måske jeg bare skal lede videre, for hvis man kan se de stropper, tror jeg at det bliver træls at se på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa..

bruger selv en 75 f i bh synes du skulle prøve dig frem med de silikone stropper se hvordan de ser ud?

eller hvad med en Corsage være det hjælper lidt.. ???

Prøvede den flotteste corsage idag..problemet er bare at jeg er bange for at jeg dør af varme, da vi skal giftes i august og selvfølgelig har bestilt det smukkeste vejr :cheerleader3: Vi skal holde festen i telt, så derfor mine bekymringer med varmen og corsage+kjole :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hejsa

jeg ville finde på noget andet- har de mest forfærdelige mindre fra fester, hvor jeg havde den slags på. Resultat: brændemærker! De klistrer til huden, og idet man så bevæger sig, det gør man jo temmelig meget særlig på skuldrene - ja så fik jeg mærker, sår, brændemærker efter stopperne. Så går uden om dem!

/Knirke

0

Del dette indlæg

Jeg synes man kan se dem. Jeg ville ikke bruge dem.

Jeg har også en stor barm - har lige købt en strop løs i en str. F skål. Og det går altså fint.

Så måske du skulle tage hen og kigge på en??

Mette

Det var også en 75 f skål, som jeg prøvede, men synes godt nok at den gabte grimt foroven...måske jeg bare skal lede videre, for hvis man kan se de stropper, tror jeg at det bliver træls at se på :cheerleader3:

JEg har lige købt en stropløs BH hos Lace. Den er VILDT lækker at have på. De har butikker i Århus, KBH og flensborg, men man kan købe dem på nettet. Den BH jeg har købt er en 80FF og de har dem op til 80G. (man skal bare lige huske at deres skala har FF og DD, så man skal lige bruge deres måleskema)

du kan finde BH'en Her . Jeg kan kun anbefale Lace. De er super søde og rigtig hjælpsomme. Både i telefonen OG i butikkerne :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Bodil

Jeg har 3 veninder med RIGTIG store b..... De sværger alle 3 til et mærke som hedder Prima Donna. Det kan bl.a fåes i Magasin og jeg tror også mange andre regulære undertøjsforretninger fører det mærke. Jeg har selv været med ude og se på det og det er altså virkelig noget flot undertøj de har. Når jeg selv er ude og shoppe undertøj, kommer jeg tit til at stå og beundre deres flotte sæt men, må desværre altid finde noget andet da jeg selv har små gajoler ;-) Held og lykke med det.

0

Del dette indlæg

Hvis din prøvede BH gabte, kan det lyde som om, du kunne have brug for hjælp til at finde den rette størrelse. Man hører jo så tit, at næsten alle kvinder går med den forkerte størrelse BH, det gjorde jeg i hvert tilfælde - og nu hvor jeg har fået professionel hjælp til størrelsen, er det meget lettere at finde den rette, velsiddende BH. Spørg i lingeri-butikken - de hjælper gerne og ved, hvad de taler om!

Knus MC

Før: (selvvalgt) 80B

Nu: 70D (og hold da k... en forskel!)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer