CatieJ

Romantisk kakao til par

6 indlæg i dette emne

Hej Zilla'er

Jeg ved ikke om der er nogen tråde omkring dette, jeg har i hvert fald ikke set det herinde.. Men sad og kiggede på amerikanske sider omkring favors (de der små ting man evt. kan give til sine gæster) og faldt over de sødeste kakao pakker.

De hedder "Couples Cocoa" og er i sådan nogle gennemsigtige pakker hvor der både er kakao og små skumfiduser.

Overvejer seriøst at købe nogen og putte dem i vores gaveæsker til folk. Så vil da bare lige fortælle jer tøser om dem, jeg synes de er skønne.. Og fandt ud af at man kan købe dem på Ebay, til billigere penge end på de amerikanske sites.. Har dog ikke fundet nogen steder i DK der sælger dem, så det er nok nogen man bliver nødt til at bestille..

Her er lige et billede :cheerleader3:

Cocoa_V2_PerL.jpg

Redigeret af CatieJ
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er bare såååååååååå søde! Jeg er også helt pjattet med dem :cheerleader3: Men jeg er ikke så glad for at købe ting uden for EU, da jeg synes det er så træls hvis/når der kommer told på :bearhug:

Hehe ja jeg er også helt vild pjattet med dem, synes de er så bedårende!!! :D

Men ligesom dig, så er det bare så træls hvis der kommer told på. suk!

0

Del dette indlæg

Hej Zilla'er

Jeg ved ikke om der er nogen tråde omkring dette, jeg har i hvert fald ikke set det herinde.. Men sad og kiggede på amerikanske sider omkring favors (de der små ting man evt. kan give til sine gæster) og faldt over de sødeste kakao pakker.

De hedder "Couples Cocoa" og er i sådan nogle gennemsigtige pakker hvor der både er kakao og små skumfiduser.

Overvejer seriøst at købe nogen og putte dem i vores gaveæsker til folk. Så vil da bare lige fortælle jer tøser om dem, jeg synes de er skønne.. Og fandt ud af at man kan købe dem på Ebay, til billigere penge end på de amerikanske sites.. Har dog ikke fundet nogen steder i DK der sælger dem, så det er nok nogen man bliver nødt til at bestille..

Her er lige et billede :bearhug:

Cocoa_V2_PerL.jpg

Hejsa

De kan købes i http://www.somethingblue.dk/ men de koster en formue :cheerleader3: 24 stk for 895kr.

Redigeret af Frittefrej
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Zilla'er

Her er lige et billede :bearhug:

Cocoa_V2_PerL.jpg

Hejsa

De kan købes i http://www.somethingblue.dk/ men de koster en formue :cheerleader3: 24 stk for 895kr.

Åhhh synes ellers jeg havde været inde på den side og lure, men super man kan få dem i Dk.. Men ja, det er noget af en formue de koster.. Suk

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer