mrssicilia

Meget smuk er:

6 indlæg i dette emne

post-29759-1216308120.jpg

Nu har jeg fundet invitationen til vores kobberbryllup.

Bordkort bliver med rosenglansbillede på forsiden, lavet i cremefarvet papir foldet til halvt A4 format med: En flot forside skrevet med bordeaux, velkommensang, menu, velbekommen sang samt lidt om forlover, toastmaster og brudepigerne. :cheerleader3:

Tror faktisk det bliver SÅ flot og stilfuldt: Duge og servietter bliver gammelrosa/rosa og blomsterne bliver lave, runde dekorationer med et bloklys i midten.

De matcher naturligvis min brudebuket (= det er Kelds afdeling, og jeg stoler på hans gode smag). Forestiller mig blomsterne i rosa, røde farver og så et cremefarvet bloklys.

Hvor jeg dog glæder mig til at kunne komme rigtigt i gang med at realisere alle mine/vores pragtfulde ideer :cheerleader3:

Redigeret af mrssicilia
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt at du har fundet ud af det, så det hele går op i en højere enhed - synes, at det kan betale sig at være i god tid, da man så har god tid til at få gode idéer og få sammensat alting, som man gerne vil have det.

Hvordan skal man forstå det: har I kobberbryllup nu og skal fejre dét? Og så velsignes om nogle år, eller er det om nogle år, I har kobberbryllup og i den forbindelse skal velsignes, som du er ved at forberede dig på?

Mange hilsner, Ane

0

Del dette indlæg

Hvor dejligt at du har fundet ud af det, så det hele går op i en højere enhed - synes, at det kan betale sig at være i god tid, da man så har god tid til at få gode idéer og få sammensat alting, som man gerne vil have det.

Hvordan skal man forstå det: har I kobberbryllup nu og skal fejre dét? Og så velsignes om nogle år, eller er det om nogle år, I har kobberbryllup og i den forbindelse skal velsignes, som du er ved at forberede dig på?

Mange hilsner, Ane

Kære Ane,

Tak for din mail - det er dejligt med svar :thumbsupsmileyanim:

Keld og jeg har 6 års bryllupsdag i morgen, søndag den 20. juli :cheerleader3:

Vi skal velsignes om 6,5 år i forbindelse med vores kobberbryllup, og holder så den store fest, vi ikke fik holdt da vi blev gift på rådhuset :loveboard:

Man kan sige, vi er i EKSTREM god tid, men som du selv skriver: Det er dejligt at have god tid til at arrangere det hele - og få det lige som man vil.

Vi har allerede booket musikken, som bliver Diskobil, der også spiller under middagen - og festen bliver holdt på Kongeåkroen, som vi kalder vores "stamsted", da vi tit er dernede og spise, fordi vi bor lige i nærheden.

Vi begynder opsparingen januar næste år - så har vi god tid til at få sparet de penge op, vi skal bruge.

Mange venlige hilsner fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med brylllupsdagen i dag :biggrin:

En rigtig fin invitation - farverne passer så godt til et kobberbryllup.

Jeg kan godt forstå, at du glæder dig til at realisere dine ideer - det er bare noget af de fede ved at skulle planlægge fest. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer