minsally

Skal vi fortælle...

6 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Min kære Michael og jeg skal giftes den 16. august, og vi har de sidste 3-4 måneder gået og været spændte på hvornår de mon har planlagt vores polterabend til. Vi har prøvet at bruge udelukkelses-metoden, så vi ved, hvilke dage/weekender det ikke er. Det endte emd at der var tre dage, det kunne blive, og vi har indtil for nylig ikke haft nogen anelse om, hvilken af de tre dage, det ville blive. Men så for et stykke tid siden skulle jeg skrive noget i min mors kalender (hun bad mig om det) på den 6. august, og da jeg så blader igennem kalenderen for at finde 6. august, kommer jeg jo så først til sidste uge i juli og dermed også lørdag 2. august. Og der står der med stor skrift Camilla Polteraften (ja, det var det, der stod...:thumbsupsmileyanim: )... Senere har der så været en masse andre ting, som bare ahr bekræftet at det bliver den dag. Min svigermor arbejder f. eks. på en campingplads, og hun arbejder HVER morgen. Men den 2. august har hun altså fået fri. Ligeledes min svigerinde. Jeg har selv sørget for at få fri fra arbejde den dag, men så dem der skal planlægge dagen ikke skal døje med det. De ved naturligvis ikke, at jeg selv har sørget for at få fri. Men nu er spørgsmålet - skal vi fortælle dem, at vi godt ved det???? Eller skal vi vente til dagen er overstået? Jeg mener, det er naturligvis sjovere - både for dem og for os - hvis vi ikke ved det, og jeg ved, at hvis det var mig der skulle planlægge polterabend for en, ville jeg blive ked af/træt af, at personen vidste det på forhånd hvilken dag det ville blive. Så et eller andet sted burde vi måske fortælle dem, at vi godt ved det, men de kan bare næsten ikke nå at finde en anden dag - og det er også begrænset, hvor mange dage de efterhånden har at vælge imellem, da den 16. august jo er lige om hjørnet. Hvad siger I?

- Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes I skal lade som ingenting og blive "overrasket". Det er så ærgerligt at planlægge noget og så få at vide, 'jamen, det vidste vi da godt'. Det tager lidt af glæden væk, synes jeg. I kan da godt sige, at I havde gættet at det blev en af de tre weekender, men ikke at du havde læst det i kalenderen. Så bliver din mor bare ked af det, da hun nok ikke havde tænkt over at det stod med fede bogstaver der.

Det kan selvfølgelig være, at hun ville have dig til at tro at det var den dag, og så er det i virkeligheden en anden weekend (?)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes I skal lade som ingenting og blive "overrasket". Det er så ærgerligt at planlægge noget og så få at vide, 'jamen, det vidste vi da godt'. Det tager lidt af glæden væk, synes jeg. I kan da godt sige, at I havde gættet at det blev en af de tre weekender, men ikke at du havde læst det i kalenderen. Så bliver din mor bare ked af det, da hun nok ikke havde tænkt over at det stod med fede bogstaver der.

Det kan selvfølgelig være, at hun ville have dig til at tro at det var den dag, og så er det i virkeligheden en anden weekend (?)

Ja det var da også lige min tanke. Hvorfor skulle du pludselig skrive noget i hendes kalender - og hvis hun ved at hun har skrevet det i kalenderen ville hun vel være lidt mere varsom med at du ikke så det. Hmmm måske bliver du alligevel overrasket.

Men du siger at der er andre ting der også har bekræftet det. Hmmm de ting du nævner kan jo stadig være et led i at nare dig. Nej jeg ved det ikke. Men hvis det ender med at I har ret og har luret dem, så lad dem blive i troen at de tager fusen på jer - eller overrask dem den anden vej. Vi havde et hold venner, som havde gjort lidt ud af at de havde luret os. Så de havde gemt sig på deres soveværelse på 1. salen og parkeret bilen i garagen, hvor vinduerne var tapet til så vi ikke kunne kigge ind. Så det virkede som om de ikke var hjemme hahaha. Det har vi da grinet meget af.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer