Guest riis

Hjælp mig...

12 indlæg i dette emne

Hej Tøser.

jeg har fundet SKOENE!

Jeg var i Salling forleden, hvor jeg fandt de mest fantastiske Peter Kaiser stiletter i eftenbensfarvet læder.

Desværre havde de den ikke i 3½ (37) som jeg bruger, til nød kunne jeg bruge den i 38 med en ekstra sål. Desværre havde det sidste par de havde, en grim plet på siden, og de to sko var forskellige i nuancen på læderet - så det skulle bare ikke være DEM alligevel...

Men skoene var perfekte - jeg kan bare ikke finde dem andre steder!!!

Som sagt er de fra Peter Kaiser, eftenbensfarvet læder, spids snude, uden nogen form for "pynt" og så har de sådan en "krølle" på kanten ved hælen. har ca 5-7 cm hæl.

Hvis du har set dem - så hjæææælp mig!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tøser.

jeg har fundet SKOENE!

Jeg var i Salling forleden, hvor jeg fandt de mest fantastiske Peter Kaiser stiletter i eftenbensfarvet læder.

Desværre havde de den ikke i 3½ (37) som jeg bruger, til nød kunne jeg bruge den i 38 med en ekstra sål. Desværre havde det sidste par de havde, en grim plet på siden, og de to sko var forskellige i nuancen på læderet - så det skulle bare ikke være DEM alligevel...

Men skoene var perfekte - jeg kan bare ikke finde dem andre steder!!!

Som sagt er de fra Peter Kaiser, eftenbensfarvet læder, spids snude, uden nogen form for "pynt" og så har de sådan en "krølle" på kanten ved hælen. har ca 5-7 cm hæl.

Hvis du har set dem - så hjæææælp mig!!!

Har du forsøgt at spørge ekspedienterne i Salling om de evt. kan skaffe et par til dig fra en af de andre byer? Der ligger jo flere Salling´er rundt i landet.

Hilsen Ewa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De kostede 600 på bud, de stod vist til ca 1200 før...?

God ide med at høre dem om de måske kan skaffe dem fra Ålborg måske...

jeg har kigget på en masse tyske hjemmesider, men synes ikke jeg kan finde dem nogen steder...

Ja det er nok nemmest at gå tilbage til butikken... Og hvis de ikke kan skaffe dem, så spørg om du må tage et billede af dem, og om de evt. ved hvad model det er.... Så er det lidt nemmere....

Har dog kigget en time rundt på nettet og har ikke kunne finde noget der lignende din beskrivelse.

Knus Frittefrej

0

Del dette indlæg

De kostede 600 på bud, de stod vist til ca 1200 før...?

God ide med at høre dem om de måske kan skaffe dem fra Ålborg måske...

jeg har kigget på en masse tyske hjemmesider, men synes ikke jeg kan finde dem nogen steder...

Ja det er nok nemmest at gå tilbage til butikken... Og hvis de ikke kan skaffe dem, så spørg om du må tage et billede af dem, og om de evt. ved hvad model det er.... Så er det lidt nemmere....

Har dog kigget en time rundt på nettet og har ikke kunne finde noget der lignende din beskrivelse.

Knus Frittefrej

Det er super dejligt, at der er nogen herinde, der vil hjælpe.. tak for det!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer