FynboBredahl

That M&M feeling... 12. juli 2008

759 indlæg i dette emne

Efter den dejlige middag, gik vi ind i pejsestuen og drak en kop te og en kop kaffe :lol: Mark fik desuden et glas svensk whiskey :super:

Vi hvade haft den mest fantastiske dag og aften, og den var slet ikke slut endnu... Efter lidt over 4 timers ekstase gik vi tilbage til værelset... Vi hoppede i morgenkåberne, tændte levende lys og gjorde klar til at give hinanden morgengaver :lol:

Jeg havde for lang tid siden købt dette ur til Mark :bearhug:

755XLSGL_BIG.jpg

Shoppetur_015.JPG

Shoppetur_016.JPG

Shoppetur_017.JPG

Og lige inden brylluppet, fandt jeg ud af, at der, lige ved siden af slottet, lå en racerbane! :cheerleader3:

Derfor købte jeg dette gavekort som en lille ekstrgave :bearhug:

Blandet_bryllup_003.JPG

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først fik han uret og det blev han helt vildt glad for! :lol: Heldigt!!! :bearhug:

Da jeg hev endnu en gave frem blev han overrasket og det var jo i virkeligheden den, jeg var aller mest spændt på at give ham :cheerleader3:

Jeg tror, der gik lidt tid, før han fandt ud af, hvad det gik ud på... Og så blev han SÅ glad!!! "Men det er jo noget man skal bestille tid til, ikk?!" "Jo! På fredag kl.13:30!" :lol:

Så blev han helt vild og blev næsten 3 år igen :super:

Virkeligt vellykket! Han fik både en oplevelse, som han vil huske for altid og en ting, som han kan gemme for altid :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så var det min tur til at få min morgengave :bearhug:

Jeg var så spændt, for jeg vidste, at han virkeligt havde gjort sig tanker om gaven og han er altid så kræsen, når han skal købe gave til mig :lol:

Selvfølgelig havde jeg drømme og ønsker for min morgengave, men jeg ville ikke ønske mig noget specifikt. Han måtte helt selv bestemme :bearhug:

Mark hev en lille æske frem og allerede dér hoppede mit hjerte, for jeg havde allermest ønsket mig - inde i mig selv - at jeg ville få et smykke, jeg kunne gemme resten af mit liv :super:

Den var så fint pakket ind... Jeg åbnede æsken og deri lå den fineste halskæde med et hjerte af hvidguld med 28 små diamanter hele vejen rundt! :cheerleader3: Den var virkeligt smuk! Jeg fik tårer i øjnene og kunne endnu engang slet ikke forstå, at jeg kunne være så heldig :bearhug:

I æsken lå også et par ørestikker, som passer til halskæden :bearhug:

Det var en af de mest vidunderlige aftener, jeg har oplevet... Lige bortset fra vores bryllupsdag! :lol:

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Den første dag skulle vi ind til Kristianstad :lol: En storby på størrelse med Kongens Lyngby, vil jeg tro... Der ligger den bedste og hyggeligeste thairestaurant, som vi næsten altid besøger i forbindelse med en ødegårdstur og nu også på vores bryllupsrejse! :cheerleader3:

post-16434-1217498045.jpg

Redigeret af FynboBredahl
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer