carbri

Selvsiddende strømper hvide eller lyse brune (ambre)

10 indlæg i dette emne

Ja som i nok kan se er jeg i vildrede ang de selvsiddende strømper, har købt dem i lyse brune (ambre) tror jeg de kaldes, men nu er jeg pludselig i tvivl om de skulle have været hvide i stedet for og ja det er i morgen den store dag oprinder så jeg har ikke meget tid at løbe på, håber at i kan hjælpe mig, er selv meget lys i huden!

MVH Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu melder der jo sig en masse spørgsmål når du stiller det store spørgsmål om strømperne!!! Har du åbne eller lukkede sko, skal du vise strømpebånd, kan dine ben ses når du har kjolen på ellers?

Jeg synes det ville være rigtig fedt som gitte K skriver at bruge de strømper som Woolford har lavet, hvor strømpen er i ambre, men blonden for oven er i råhvid - skal du så vise ben og strømpebånd, så er der lige en ekstra effekt af man måske lige kan skimte kanten af blonden.

Har du lukkede sko, og ikke skal vise ben, så vælger du bare den farve strømper som du synes virker mest naturligt for dig.

Jeg ville personligt ALDRIG vise mig i et par råhvide strømper - har traumer fra min skole tid, hvor jeg bl.a. havde en lærerinde, som gik i råhvide strømper og man kunne se hendes lange hår på benene igennem strømpen - NOT NICE - det er et billede som jeg sent vil glemme.

Jeg håber du får den mest vidunderlige dag i morgen og vejret er jo helt sikkert med jer.

Miea

0

Del dette indlæg

Jeg har valgt råhvide selvsiddende strømper... Men du kan gøre, som det passer dig bedst!

Jeg har valgt de råhvide, da jeg ofte går med sorte og hudfarvede selvsiddende og gerne ville have noget lidt anderledes på den store dag... Jeg har også haft kig på de hudfarvede med hvid kant, som er vildt søde, men var bare selv for nærrig til at give 260 kr. for strømper, når dem jeg normalt bruger kun koster 50 kr...

Men hvis de hudfarvede er rigtige for dig, så hold du dig bare til dem -du skal bare huske på, at DU skal føle dig godt tilpas på din (jeres...) store dag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var først helt sikker på at jeg skulle have nogle hudfarvede, da jeg har meget lyse ben, men jeg skal også have en creme hvid corsage m. hofteholder på, så jeg har valg at købe strømper i samme farve...

Jeg har et par elfenbensfarvede liggende som er beregnet til hofteholdere du må købe til 100,- hvis du har lyst.. Da jeg besilte dem, havde jeg ikke set at det var hele strømpen der var elfenbensfarvet og ikke kun blonden..

Knus Maria

post-32226-1217015177.jpg

0

Del dette indlæg

Hej..

Jeg har købt et par der er hudfarvet (ambre) men med en ivory blondekant..

De kostede 260 kr og var fra det der mærke der starter med W (kan ikke lige huske hvad det hedder).

De er så fine..

Gitte k.

Wollford og de var SÅ lækre at have på!!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer