Guest SommerBryllup08

Sidste dag som ugift....

8 indlæg i dette emne

Uhh ha så er det i morgen vi skal giftes. Det er helt fuldstændig ufatteligt..

Jeg har den underligste følelse, jeg er helt rolig og alle spørger hvorfor jeg dog kan være det - det ved jeg heller ikke helt :-) Jeg glæder mig så meget, har sommefugle i hele maven, og har bare 1000 tanker flyvende gennem hovedet om hvordan dagen i morgen mon bliver.

Samtidig har jeg sovet meget dårligt de sidste nætter fordi jeg drømmer, heldigvis kun gode drømme, men fx i morges vågnede jeg kl 5 - lysvågen! Nu er jeg bare så træt, og til formiddag, mens jeg legede med min søn på hans værelse, blev jeg svimmel, og var tæt på at besvime. Jeg fik koldsved, mine ben rystede, det sortnede for mine øjne og jeg gik ud på toilettet fordi jeg troede jeg skulle kaste op - i stedet kom hovedet ned mellem benene og det hjalp heldigvis.. men hold da op en forskrækkelse. Jeg har ret svært ved varmen for tiden fordi jeg er gravid, og både mit blodtryk og blodprocent er lavt, så mon ikke det er derfor. Nu har jeg snart drukket 1½ liter saftevand med sukker, så nu har jeg det fint. Mærkeligt...

Ellers er jeg klar til i morgen (håber godt nok ikke det sker i kirken!) Talen er godt øvet igennem og gaverne til min mand er klar. Han skal have et ur om morgenen, og om aftenen i min tale, får han en tilmelding til HC Andersen Marathon - det skal være hans første marathon og det er hans store drøm at løbe et, men han ved ikke om han kan, men jeg vil sige i min tale at jeg tror på ham og jeg ved han kan (han løber rigtig meget, mindst 4 gange om ugen, og oftest 20-25 km hver gang)

Jeg glæder mig til hele dagen, kirken, kjolen, ringene, talerne, brudevalsen, hygge med gæsterne og det hele - det bliver så stort, og så det hele på samme dag..

Bare lidt "frøken" tanker fra mig.. :-)

Knus Mathilde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uuh, jeg kan næsten fornemme, hvordan du har det og mærke den der kriblende fornemmelse.

Ville bare ønske dig en helt fantastisk dag!!!

... måske du skulle huske en powerbar eller lignende i tasken, hvis du skulle få det dårligt.

Det lyder som nogle helt fantastiske gaver du vil give din mand.

Mange hilsner, Ane

0

Del dette indlæg

Uhh ha så er det i morgen vi skal giftes. Det er helt fuldstændig ufatteligt..

Jeg har den underligste følelse, jeg er helt rolig og alle spørger hvorfor jeg dog kan være det - det ved jeg heller ikke helt :-) Jeg glæder mig så meget, har sommefugle i hele maven, og har bare 1000 tanker flyvende gennem hovedet om hvordan dagen i morgen mon bliver.

Samtidig har jeg sovet meget dårligt de sidste nætter fordi jeg drømmer, heldigvis kun gode drømme, men fx i morges vågnede jeg kl 5 - lysvågen! Nu er jeg bare så træt, og til formiddag, mens jeg legede med min søn på hans værelse, blev jeg svimmel, og var tæt på at besvime. Jeg fik koldsved, mine ben rystede, det sortnede for mine øjne og jeg gik ud på toilettet fordi jeg troede jeg skulle kaste op - i stedet kom hovedet ned mellem benene og det hjalp heldigvis.. men hold da op en forskrækkelse. Jeg har ret svært ved varmen for tiden fordi jeg er gravid, og både mit blodtryk og blodprocent er lavt, så mon ikke det er derfor. Nu har jeg snart drukket 1½ liter saftevand med sukker, så nu har jeg det fint. Mærkeligt...

Ellers er jeg klar til i morgen (håber godt nok ikke det sker i kirken!) Talen er godt øvet igennem og gaverne til min mand er klar. Han skal have et ur om morgenen, og om aftenen i min tale, får han en tilmelding til HC Andersen Marathon - det skal være hans første marathon og det er hans store drøm at løbe et, men han ved ikke om han kan, men jeg vil sige i min tale at jeg tror på ham og jeg ved han kan (han løber rigtig meget, mindst 4 gange om ugen, og oftest 20-25 km hver gang)

Jeg glæder mig til hele dagen, kirken, kjolen, ringene, talerne, brudevalsen, hygge med gæsterne og det hele - det bliver så stort, og så det hele på samme dag..

Bare lidt "frøken" tanker fra mig.. :-)

Knus Mathilde.

Stort tillykke med imorgen -vejret skulle blive noget så dejligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh ja, det er tæt på... det påvirker dig nok lidt, både at det er tæt på, og at du er lidt gravid.

Nok en meget god ide med lidt sødt i tasken, hvis du skulle blive svimmel.

Ellers tror jeg måske det vil være en rigtig god ide at gå en rigtig lang aftentur i aften, så du kan blive lidt afslappet og måske få en god nats søvn i nat...

Knæk og bræk i morgen - håber du får en helt fantastisk dag!

0

Del dette indlæg

Hej

Stort tillykke med i morgen -det tegner jo til at blive skønt vejr (måske lige bortset lidt fra for dig, når du nu har de problemer med varmen...)

Men kan kun tilslutte mig de andre, at du må sørge for at have noget sødt i tasken -evt. en brik-æblejuice, det plejer være rigtig godt til hurtig energi... Eller chokolade, det er jo også altid godt! Desuden må du jo endelig huske at få nok at drikke fra morgenen af... Hellere rende lidt oftere på toilettet end at besvime på vej op til alteret!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer