JaneDuedal

Nyt gammelt,nyt,lånt,blåt

28 indlæg i dette emne

Hej

Som overskriften siger. Hva er jeres nyt,gammelt, lånt blåt ??????

Jeg har smykker som det nye og strømpebånd som det blå. Mangler noget gammelt og noget lånt. Ville have lånt en halskæde men kom selv til at købe en UPS. :bearhug:

Hva har I hvis I følger denne tradition ????

Vil lige følge op på denne tråd som jeg selv har startet.

Jeg manglede indtil jeg var til prøveopsætning for 4 uger siden noget lånt og gammelt. Det blev så hurtigt lige klaret. Det lånte blev 2 hårextentions som jeg lånte af frisøren, da jeg ikke havde langt nok hår til min opsætning. Det gamle sagde min mor hun have styr på.

Jeg blev i gift i lørdags og fik i fredags at vide hve mit gamle skulle være.

Det var et sølvhjerte som min mor gav min moster, da hun blev 18. Min moster døede desværre allerede som 20 årig pga en hjertefejl og min mor fik hjertet igen. Hjertet blev syet i min kjole så min moster var på en måde også med på vores store dag. Det var rigtig rørende. Jeg aldrig har vidst noget om dette hjerte men det betød rigtig meget for mig at "hun også var med".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Her er mine "bud"

Gammelt.........Et guldarmbånd jeg har arvet fra min mormor. Hun fik det af min morfar til hendes 40 års fødselsdag i 1964. Min mormor døde for et par år siden, og på denne måde er hun trods alt med på dagen.

Nyt.................Kjolen og et lommetørklæde hvor vores navne og datoen er broderet på

Lånt................Tror jeg skal låne halskæde og ørestikker af min mor

Blåt.................Bliver sikkert strømpebåndet - ligesom mange andre.

Anja

Redigeret af snehvide
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej..

Det nye for mig bliver tøjet..

det blå kommer til at være i strømpebåndet, og i brudebuketten ( iform af forglemmigej)

det lånte: den ene brudesvend og 2 brudepiger.

det gamle: kunne jeg forestille mig blev et smykke fra min mor eller mormor.. men ved det ikke helt endnu..

ellers kan det gamle jo være gommen.. (han er over et årti ældre end mig.. hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer