Camilla Brylle

Camilla og Adams Bryllup den 2. august 2008

6 indlæg i dette emne

Hej alle tøser!

Så er det tid til beretningen for vores vidunderlige dag den 2. august 2008! :cheerleader3:

Billederne er på vej!!

Alt klappede - dagen var helt perfekt og vi kan slet ikke sætten en finger på noget.

Det kan ikke helt bekrives med ord - men jeg vil prøve.

Mens min tilkommende tilbragte aftenen og natten hos sin søster, kom min bedte veninde Dorte over til mig. Vi hyggede, drak rosé og så "Ørkenens Sønner" :thumbsupsmileyanim:

Vi gik i seng omkring kl, 24 og jeg snuppede lige et par "falde-i-søvn" piller, men sov egentlig ganske godt.

Vågnede kl. 7:30 til lette skyer, men dog også lidt himmel. Det var helt fantastisk at vide at NU var dagen kommet.

Trods sommerfulge var jeg helt rolig og glædede mig bare - nu var der jo heller ikke andet at gøre. :cheerleader3:

Mine to svigerinder kom - den ene med morgenmad og den anden som frisør og make-up artist.

Skønt bare at skulle sidde og få lavet hår og ikke kunne andet. Vi sludrede, hyggede og blev dullet op.

Mit hår og make-up belv bare sååå flot

Og så begyndte sommerfuglene at forvandle sig til elefanter - kan slet ikke huske da jeg fik slør på og kunne ikke andet end at stå dér

Mine forældre kom og jeg kom i kjolen. Men ohhhh, rædsel!!! Da jeg tog kjolen overhovedet kom der læbestift på!!!! :biggrin: Panik i flere sekundet og bruden var ved at stor tude, da veninden trådte til og bare lave en fold i kjolen, så pletten forsvandt. Så bruden blev helt (eller næste) rolig igen!!! PUHA! :biggrin: Man kunne slet ikke se den resten af dagen - super heldigt sted at have en plet!

HUSK: LAD VÆRE MED AT TAGE LÆBESTIFT PÅ INDEN I KOMMER I KJOLEN!

Så afsted til kirken i en skøn, grøn bil sammen med mine forældre.

Vi kom lidt for tidligt til kirken og måtte så holde og vente lidt... Hyggeligt at ha farmand ved sin side.

Min brudebuket ventede pænt på mig og var bare så smuk, så smuk at jeg lige måtte synke engang for ikke at starte tårene for tidligt..

Og Så: Så var tiden kommet til at gå ind i kirne og op af gulvet! Det øjeblik som de fleste piger drømmer om. Glædede mig og rystede kun lidt..

Dørene gik og og vi gik ind! En helt fantastisk følelse!!!

Det var meget langt op (75 m) og jeg nød hvert sekund! Havde meget tid til at se på alle gæsterne og så... så stod han der jo og smilede..

SUK!

Vielsen var meget smuk! Præstens tale helt perfekt! Efter selve vielsen spillede en af vores venner, som er prof. saxsofonist, et stykke "The Wedding" af Abdulla Ibrahim! Og så kom tårene! At sidde der med sin mand i hånden og høre et smukt stykke musik var vidunderligt og meget, meget stort!

Det var også fantastisk at tage hinanden i hånden og gå ud af kirken! Og ind i ægteskabet!

Udenfor hilste vi på gæsterne og glæden var over alt - en ubeskrivelig lykke følelse!

Og så var der pludselig ris over det hele og tid til at kysse!

Vores venner havde - uden vi vidste det - pyntet bilen så flot og vi kørte væk, så lykkelige og varme af kærlighed!

Vi holdte recptionen på café Tribeca NV, tæt på kirken og alt var perfekt! (Desværre har jeg ingen billeder af resten af dagen endnu...)

Festen om aftenen blev holdt på Admiral Gjeddes Gård i indre København og oversteg alle vores forventninger i meget høj grand. Skønne omgivelser, smukt vejr, super mad og vin og fantastiske taler!

Vi lukkede og slukkede festen kl. 02 og gik hånd i hånd gennem Københavns gader til hotellet på Rådhus Paldsen.

Her smed vi skoene, udnyttede mini baren og snakkede og snakkede om hele dagen! Og så i seng :biggrin:

En helt vidunderlig dag som vi aldrig glemmer!!! Vi er endnu ikke landet!!! :griner:-

Piger - GLÆD JER!

Tak for denne tid på BK - et super forum - og alle mine tanker til jer kommende brudepar! NYD DET!!

Mange, mange knus

:thumbsupsmileyanim:

Camilla (nu) fru Villaume

Redigeret af Camilla Brylle
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer