kornmark

polterabend på forskellige dage

8 indlæg i dette emne

hejsa tøser

ville lige høre hvordan i har det med jeres kommende mands polterabend! er i nervøse for han drikker for meget og ikke kan styre sig, eller de har arrangeret striptise til ham, og hvordan har i det med at den ene weekend er det ham de polter og den næste dig?

glæder mig til at læse jeres svar

knuser

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej,

Jeg er hverken nervøs for at han drikker for meget og ikke kan styrer sig eller at der skulle blive bestilt striptease. Ang. det at drikke så går min forlovede stadig i byen engang imellem uden mig og bare med vennerne og der kan han jo også drikke for meget....sådan er det bare nu engang. Jeg går også i byen engang imellem og får for meget at drikke. Jeg stoler på ham og ham på mig og derfor kan det lade sig gøre.

Ang stripe - nå ja hvis dem der har arrangere PA'en har lyst til at bruge penge på det, så fint med mig. Jeg tror bare at min forlovede ville synes at det var sjovt, og også mig.

Så alt i alt - jeg er ikke nervøs for min forlovedes opførelse på hans PA :thumbsupsmileyanim:

Ang. det med at holde det hver sin weekend - det genere hellere ikke mig. Hvis det er det der kan lade sig gøre så hellere det end ikke at få nogen PA.

Redigeret af loneb
0

Del dette indlæg

For os er det noget mere praktisk at vi har det hver sin dag, for vi har børn og så skal der jo ikke tænkes på barnepige.

Jeg har været på min PA og min mand skal først senere. Og det har jeg det helt fint med. Vi går også stadig ind imellem i byen hver for sig og vi stoler på hinanden. F.eks. er min kæreste på Skanderborg festival fra i dag til på mandag uden mig. Jeg ved da godt at han snakker med andre piger dernede og jeg kan da også godt blive lidt jaloux. Men jeg ved også at han er glad for mig - ellers skulle vi jo ikke giftes - og at han i øvrigt ikke har noget til overs for utroskab.

Jeg har det i øvrigt også sådan at jeg faktisk synes det er mest RIGTIGT at det foregår hver sin dag. Det er da hyggeligt at tøserne og mændende kan mødes, men det er jo egentlig ikke det der er meningen. Det er "den sidste" tur som single eller rettere som ugift og den er der da tradition for skal være uden den kommende ægtefælle. I øvrigt er min mand og jeg også meget forskellige mht. PA - hvor jeg er mest til hyggelige udfordringer er han nok lidt mere vild og til frit fald og den slags, som jeg SLET ikke er til. Så det er svært at finde noget til os sammen.

0

Del dette indlæg

Vi skal poltes på forskellige dage, og det synes jeg er helt fint.. :denmarkflag: Det kan jo være svært planlægningsmæssigt at få det til at være på samme dag.. Og så kan man også meget lettere koncentrere sig om at lytte og fortælle omkring den andens og ens egen PA, nu hvor der ikke er 2 der vil fortælle samtidig.. ;)

Jeg er slet ikke nervøs for, om han drikker sig fuld, for det ved jeg han gør.. :denmarkflag: en stripper? tja, kommer der en stripper, så gør der det! Det kan jeg ikke hidse mig op over.. :bearhug: Jeg stoler på min kæreste, og vi har altid været åbne omkring det at kigge på andre.. Og han har været til stripshows et par gange mens vi har været sammen, fordi det var noget der blev arrangeret til herrefrokost på det kollegie vi boede på.. Så det gør mig ikke noget overhovedet.. :bestwishes:

Det der kan gøre mig mest nervøs er, at de skal bungyjumpe eller springe i faldskærm, eller et eller andet farligt.. Men det er jeg nu ret sikker på de ikke skal , for har sagt til dem at det vil jeg blive ret sur over...

Men jeg håber nu bare på at han får en rigtig, rigtig god tur sammen med sine venner.. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste er på polterarbend idag... Det er helt fint for mig at det er på forskellige dage, så slipper vi for barnepige!!

Jeg er dog ved at gå ud af mit gode skind :cheerleader3: , for kan snart ikke vente mere på at det bliver min tur :cheerleader3: .

Men er SLET ike nervøs for hvor fuld og skørt det bliver...han skal bare gi den gas sammen med gutterne.

0

Del dette indlæg

Min kæreste er på polterarbend idag... Det er helt fint for mig at det er på forskellige dage, så slipper vi for barnepige!!

Jeg er dog ved at gå ud af mit gode skind :kiss: , for kan snart ikke vente mere på at det bliver min tur :hug: .

Men er SLET ike nervøs for hvor fuld og skørt det bliver...han skal bare gi den gas sammen med gutterne.

1000 tak for jeres svar. vi blev poltet i lørdags og det var bare hyle fedt. :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

For min skyld må de hyrer 40 strippere og ydmyge ham og drikke ham fuld bare de for guds skyld ikke lader ham springe faldskærm eller andet farligt... så hellere stripperer i massevis...

Ja bare de havde hyret en stripper til min kæreste i stedet for at køre go-cart. Han endte med et brækket ribben i sidste weekend og lige nu er vi meget spændte på, hvor klar han bliver til brylluppet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer