volder

leje af stofduge hjælp

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Puha, jeg har selv været i gang med at kigge på lejning af duge, og jeg fandt personligt frem til, at det er vildt dyrt i forhold til, at man kan købe stof billigere. Men hvis man gerne vil have rigtige duge, der bare lige klar, er nystrøgne og bliver hentet igen bagefter, så er det jo bedst med leje.

Man skal dog huske, at man kan få et lagen i IKEA til ca. 11 kr. så der kan være mange penge at spare.

Hvis den pris du nævner er pr. meter dug, så er dem her da lidt billigere (37 kr. for 100 x 100 cm.), dem her udbringer til hele landet og starter ved 30 kr. for 140 x 190 cm. Dem her udlejer til Sjælland og Lolland-Falster, men jeg kan ikke få prisen uden at registrere mig, så det gider jeg ikke.

Men der er da lidt at gå videre med!

0

Del dette indlæg

hejsa,

nu ved jeg ikke hvad du vil have for en slags dug, men vi så på det og har valgt at købe nervøst velour i STOF2000 istedet for at leje. Det krøller ikke og er meget billigt hvis du køber deres 25 meters ruller. Først var jeg ikke så vild med tanken, men da jeg så tænkte på at skulle stryge almindelige duge hvis vi lavede dem selv, blev jeg ret hurtigt omvendt:-)

mvh

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer