SensommerSne

Hvor starter man?

6 indlæg i dette emne

Jeg havde aldrig troet, jeg skulle oprette en tråd som denne. Men here goes:

Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte og slutte mht kjolen. Jeg skal giftes næste år d. 26. september, og begynder nu at hellige mig planlægningen, efter vi lige har holdt dåb for lillemanden.

Det der får mig til at miste pusten, er at finde den rigtige brudekjole. Jeg synes det er totalt uoverskueligt, fordi der er SÅ mange muligheder. Jeg ved klart godt, hvad jeg IKKE vil have. Men jeg er lidt bange for, at man får valgt for hurtigt - og så finder en bagefter det skulle have været i stedet, og endnu en, og endnu en...

Hvad gjorde I? Gennemtrawlede i hjemmesider, besøgte I en masse butikker?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hey

jeg kiggede alle internet sider i gennem synes jeg i hvert fald selv... og havde en god ide om hvad jeg ønskede mig, jeg tog så i en butik (med henblik på købe) og prøvede det jeg forstillede mig og det min veninde synes kunne være pænt og damen i butikken mente kunne være pænt... og endte i det de synes der var pænt, uden jeg selv havde tanken øv... det var lige mig jeg blev forelsket i en kjole... du for fornemmelsen... og det kan være du skal prøve den to gange før du sikker det gjord jeg, jeg prøvede den som det sidste og sagde det mig men ville gerne prøve noget andet prøvede det og sagde lad mig lige prøve kjolen forinden og vupti den var købt :-) det skulle være den... kan jo være du ikek finder den i den første butik... jeg var heldig :-)

0

Del dette indlæg

[i]Hej og velkommen til et 24/7/365 bryllupsforum - hvor alle er klar til gode råd og hjælp både med stort og småt :griner:-

Jeg skal selv velsignes den 24. januar 2015 i forbindelse med mit kobberbryllup, og her er min strategi, som du er velkommen til at kopiere:

1. Søg på nettet - kig i denne tråd, søg på annoncørernes hjemmesider

2. Find den forretning/designer du vil bruge, og kontakt for et uforpligtende besøg ca 1 år i forvejen, altså i starten af september, fortæl alt om jeres bryllup: hvordan er stilen? Hvilket budget regner I med? hvor skal festen holdes? Jo mere åben du er om jeres bryllup, desto større mulighed er der, for at du finder DRØMMEKJOLEN sammen med designeren/butiksekspedienten.

Panayotis har et suverænt koncept, de kalder en "Drømmetyder", altså en person, der simpelthen har som mål, sammen med dig at finde KJOLEN til din store dag.

Håber ovennævnte kan give dig en ide, om strategien i forbindelse med kjolekøb - vigtigst er det, at du finder kjolen som smelter sammen med DIN personlighed.

Held og lykke i søgningen.

Kærlig hilsen

Rikke Marie[/i]

0

Del dette indlæg

Jeg havde en rimelig ide om, hvordan kjolen skulle se ud, før jeg begyndte at gå i butikker. Men det var slet ikke sådan en jeg endte op med... Jeg var først i to butikker, hvor jeg prøvede 20 kjoler, tror jeg. I den ene butik fandt jeg kjolen, og jeg havde bestemt mig for at den skulle det være. Men så startede jeg i skole, og mødte her en pige, som selv skulle giftes, og hun anbefalede en butik i Vejle. Jeg tænkte, at jeg da kunne tage afsted og se, hvd de havde, bare for sjov skyld. Og jeg er SÅ glad for at jeg kom afsted - for lige pludselig var kjolen jeg havde fundet bare slet ikke god nok. Men den jeg fandt i Vejle - hold da op, hvor var den bare fantastisk. Og en milliard gange bedre end den første jeg fandt. Hende ekspedienten i Vejle sagde til mig, inden vi begyndte at prøve kjoler, at når du får KJOLEN på, kan du bare mærke det. Jaja, hun skal jo bare tjene penge, tænkte jeg, men hun havde så meget ret. Da jeg fik KJOLEN på, begyndte jeg at græde. Den var bare så perfekt!!!! Da jeg gik ud af butikken, vidste jeg, at jeg havde fundet kjolen, og der var absolut ingen grund til at lede videre.

Så: Jeg er helt sikker på, at du kan mærke det i maven og kroppen, når du får "din kjole" på. Er du bare lidt i tvivl om, at det er KJOLEN, så kig videre. Og lige så snart du har fundet den helt rigtige, er der ingen grund til at bruge mere tid og kræfter på, at se, om du kan finde en der er bedre. Jeg kan ikke forestille mig nogen anden kjole til min bryllupsdag på lørdag, end den der hænger her i skabet, og jeg er overbevist om, at selv om jeg havde fortsat med at kigge på og prøve brudekjoler, så ville jeg aldrig nogensinde kunne finde en, der er bedre og mere perfekt. Håber du har fået i hvert fald bare en lille smule ud af det her... Det var måske ikke helt svar på dit spørgsmål.

- Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey!!

Nu har jeg været på BK i 3 år og tør godt sige jeg vidst er den som har set flest kjoler!! Jeg har været SÅÅÅ langt omkring og har set flere tusinde kjoler!!

Mine råd er;

• Hvordan skal Jeres bryllup være - STEMNINGEN!
  • Er der noget bestemt som du bare SKAL have på; familie tiara, smykker eller andet som kan være medbesttemende for kjolen
  • Hvordan går du klædt til hverdag? Buksepige - eller vil du have det store skrud?
  • Din facon! Ikke kun "tynd/tyk" men også f.eks. hvilken udskæring der passer dig etc.
  • Er der noget materiale du foretrækker? SIlkeduchesse, tyl, silke? Der er MEGET forskel på det udtryk kjolen får med det forskellige materiale
  • Årstiden!
  • PRØV kjoler!! Prøv og tjek nettet.. Jo mere du ser jo større er din horisont!
  • Din buket! Har du specielle ønsker til buketten skal kjolen tilpasses dette.. Har du ingen ønsker skal buketten tilpasses den kjole du ender med!
  • og endeligt.. dit budget!! Det er SÅ svært når man står i den mest fantastiske kjole som er 10.000 over budget og sige nej.. Så sig det til ekspedienten fra starten

Anna

0

Del dette indlæg

Tusind tak for jeres indlæg! :griner:-

Jeg tror, jeg starter med at trawle en masse hjemmesider igennem, og lure herinde.

Jeg har allerede nu styr på en masse detaljer, men kjolen - dén stresser mig altså lidt, allerede på forhånd. Og det er jo ikke meningen. :kiss: Men jeg kan jo kun starte med at kigge, og på den måde danne mig et overblik. Men der er den lille ting, at jeg ikke vil kunne passe den kjole nu, jeg skal have på, når jeg skal giftes. - Opretter lige en ny tråd, for at få jeres, og andres, råd om dén vinkel. :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer