Louise.kohn

Panik- Servering

3 indlæg i dette emne

Hejsa alle mine medbrude

Ja jeg er så i panik, vi skal giftes på lørdag (23.08) og vi mangler en der kan hjælpe til ved vores reception i Assens (5610)

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på at spørge om hjælp herinde, ved alle jer fantastiske brude, noget før.

Så jeg gør det nu. Er der nogen af jer der kender en? en datter, en svigermor, en fætter en førtids-pensionist, ja "næsten" hvem som helst, der kunne tænke sig at hjælpe os? selvfølgelig mod betaling.

Det drejer sig om at sætte glas og drikkevare frem, mens vi er i kirke, servere et glas for vores gæster og vaske op bagefter.

Vi forventer at det er fra kl 12.00 - 16.00 plus minus.. (næsvej - Assens)

Håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe os.

HÅBER HÅBER HÅBER

Redigeret af Louise.kohn
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa alle mine medbrude

Ja jeg er så i panik, vi skal giftes på lørdag (23.08) og vi mangler en der kan hjælpe til ved vores reception i Assens (5610)

Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke har tænkt på at spørge om hjælp herinde, ved alle jer fantastiske brude, noget før.

Så jeg gør det nu. Er der nogen af jer der kender en? en datter, en svigermor, en fætter en førtids-pensionist, ja "næsten" hvem som helst, der kunne tænke sig at hjælpe os? selvfølgelig mod betaling.

Det drejer sig om at sætte glas og drikkevare frem, mens vi er i kirke, servere et glas for vores gæster og vaske op bagefter.

Vi forventer at det er fra kl 12.00 - 16.00 plus minus.. (næsvej - Assens)

Håber virkelig der er nogen derude der kan hjælpe os.

HÅBER HÅBER HÅBER

Hej....

ih jeg føler med dig - kan virkelig godt forstå din uheldige situation.

Jeg bor på Sjælland, desværre. Ellers var jeg uden tvivl kommet og hjulpet dig, for det er bestemt ikke nogen rar situation at være i.

De fleste i vores omgangskreds bor også på Sjælland, men skal selvfølgelig nok lige forhøre mig....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer