Fr.Schrøder

Sugarpaste...

6 indlæg i dette emne

Hej i kreative sjæle!

Jeg har lige modtaget en startpakke med sugarpaste og skal igang med at lave en prøve-kage! :loveflag:

Men der en ingen vejledning med :balloons: , så jeg tænkte om der er nogle af jeg GARVEDE som kan forklare mig hvordan jeg gør??

HJÆLP HJÆLP! :cheerleader3:

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først KÆMPE tillykke med vægttabet, godt gået...

Hvad er du mest i tvivl om?? Jeg lavede selv vores bryllupskage for 14 dage siden...

Hej og TAK!! (Og i lige måde):cheerleader3:

Ja for pokker... jeg er jo super inspireret af dine flotte kager og lur mig om ikke jeg kommer til at stjæle lidt idéer :loveflag:

Jamen jeg er synes jeg er i tvivl om det hele.... men nu har jeg set et par af ovenstående videoklip og det har givet mig lidt mere ro i sjælen mht. selve udførelsen! Dog vil jeg da gerne vide hvad du brugte som "klister" under sugarpaste'n?

Hvor mange personer var dine beregnet til?

Redigeret af Fr.Schrøder
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først KÆMPE tillykke med vægttabet, godt gået...

Hvad er du mest i tvivl om?? Jeg lavede selv vores bryllupskage for 14 dage siden...

Hej og TAK!! (Og i lige måde):lol:

Ja for pokker... jeg er jo super inspireret af dine flotte kager og lur mig om ikke jeg kommer til at stjæle lidt idéer :cheerleader3:

Jamen jeg er synes jeg er i tvivl om det hele.... men nu har jeg set et par af ovenstående videoklip og det har givet mig lidt mere ro i sjælen mht. selve udførelsen! Dog vil jeg da gerne vide hvad du brugte som "klister" under sugarpaste'n?

Hvor mange personer var dine beregnet til?

Hej

Min bryllupskage var beregnet til 125 personer, og jeg har den store med topfiguren i fryseren..

jeg lagde et lag almindelig marcipan og derefter sugarpaste, det er nemt for mig at arbejde med, bare husk at bruge maicena majsstivelse til at strø under og ovenpå sugarpasten når du ruller det ud.

Jeg prøvede jo 1 måned før, at lave en tilsvarende kage til min brors 40 års fødselsdag, og der fandt jeg ud af at når jeg nu skulle bruge dagene før brylluppet til at lave den, altså ligge kagen sammen Torsdag og pynte den Fredag.

Så blev jeg nød til at finde ud af noget pynt jeg allerede kunne lave Tirsdag og Onsdag, for hvis jeg også skulle stå og lave kanten om fredagen, så havde jeg fået stress, derfor valgte jeg marcipan blade, som var lavet Tirsdag (400 stk puha ), de var nemlig lige til at sætte på fredag..

Håber du forstår hvad jeg mener.. og så vil jeg sige at jeg var super glad for at have investeret i ringforme, som jeg kunne samle kagerne i..

Knus Robin

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer