Guest Zeynep Suzan

Billig Konditor mht. Bryllupskage`?

7 indlæg i dette emne

Hej!

Da jeg er igang med at planlægge til mit bryllup har jeg brug for råd.... Vi er på et bestemt budget mht. brylluppet, og jeg kunne egentlig godt tænke mig og finde ud af om jeg ikke kan få en billigere bryllupskage end 65 kr. pr. person. Da der er en del mennesker der kommer, bliver det pludselig mange penge for en bryllupskage :cheerleader3:

Jeg ville sætte MEGET pris på hvis der er nogen derude der kender et sted hvor man kan få bryllupskager til lavere pris end ovennævnte :cheerleader3:

Takker. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Prøv at kontakte en Guldbager i nærheden, den løsning har vi valgt. Vi har fået en pris der hedder ca 30 kr pr person.

Vi var ovre og snakke med konditoren i bagerbutikken, hvor vi så nogle billeder af de kager de tidligere har lavet, de var bare super flotte. Vi fik også 2 gratis kager med hjem, så vi kunne smage på, hvilken type det skulle være. Vi har valgt én med hvide bunde, og med friske jordbær og hvid chokolade som fyld. Den er bare GOD!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Prøv at kontakte en Guldbager i nærheden, den løsning har vi valgt. Vi har fået en pris der hedder ca 30 kr pr person.

Vi var ovre og snakke med konditoren i bagerbutikken, hvor vi så nogle billeder af de kager de tidligere har lavet, de var bare super flotte. Vi fik også 2 gratis kager med hjem, så vi kunne smage på, hvilken type det skulle være. Vi har valgt én med hvide bunde, og med friske jordbær og hvid chokolade som fyld. Den er bare GOD!

Tak for rådet Riis.. ! :cheerleader3: Ok det er rimelig billigt da, men er det så en traditionel bryllupskage med flere etager eller bare en normal kage? For vil gerne have en traditionel kage :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer