Guest AnneM

Ideer til stille polterabend

4 indlæg i dette emne

Jeg er med til at arrangere polterabend for min veninde :cheerleader3:

Men da det helst skal være en rolig dag, da hun stadig ammer sin datter, og ikke rigtig kan overlade hende til andre ret længe, bliver det en hyggedag hos hende selv. Der er desuden et par stykker mere, der har småbørn med.

Så jeg vil høre, om der er nogen, der har ideer til polterhygge, så hun alligevel får en ordentlig dag :)

Redigeret af AnneM
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spil.. :)

Til min PA i lørdags, havde de arrangeret en masse hygge, hvor vi bla. spillede twister og wii, men man kunne fx spille tegn og gæt, singstar, matador, Trivial, Cranium... Ja, der er masser af spil at vælge imellem.. :cheerleader3:

Jeg syntes det var så hyggeligt og det lagde op til hygge og vi fik alle snakket sammen.. :)

Ellers kunne I bage nogle kager, og så skal hun pynte dem, lidt alá en bryllupskage..

Hvad med en quis, med hvor godt kender hun sin kommende mand? Eller legen med at I hver især tager en lille gave med, og så skal hun gætte hvem det er fra, og hvilken historie der ligger bag det..

0

Del dette indlæg

I kan også hygge jer med lidt wellness produkter.

Købe nogle ansigtsmasker, hårmasker, agurke skiver og så nusse lidt om hinanden. Måske også noget massageolie og plej hende lidt ,det trænger hun måske til efter hun er blevet mor.

I kan også leje alle hendes yndlingsfilm og købe/ lave hendes favoritmad og slik - mums.

Og super sød ide med quizz - både den med gaver og den om hendes mand.

Husk - kun fantasien sætter grænser! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer