Karinahadsten

Mine kreationer til i lørdags

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Super flot!

Vil gerne høre til hvordan du har hæftet/sat dine bordhæfter sammen med så mange sider............

Takker hvis du har tid!

Mine bordkorthæfter blev lavet i et format, der var 1/3 af en A4. Altså ca 10 cm x 21 (den korte led af A4 arket). I alle siderne blev der klippet et hul med en hultang i øverste venstre hjørne og så blev alle siderne samlet med en bookring. Det er en metalring, som kan åbnes. Den er lavet til scrapbooking og går også under navnet scrappers rings. De kan også ses i Kvickly, hvor de er brugt til de små samlehæfter til opskrifter, som man pt kan tage med hjem. Men det går nok ikke at snuppe til et helt bryllup.

Det eneste sted jeg ved om at man kan købe ringene er på denne webshop: Hobbyboden

Her er direkte link til ringene i sølvfarvet: Book rings

mmmhhhh.....aldrig hørt om det før...........men lyder som noget jeg skal se nærmere på - Tak !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det nogle flotte ting du har lavet!

Er helt vild med farverne :bearhug:

Men der manler da lige noget :bearhug: Skal du ikke vise billeder af jeres invitationer?

Jo de mangler selvfølgelig i det samlede billede, men som jeg skrev lidt tidligere i tråden, så ændrede mit farvetema sig efter at invitationerne var sendt ud. Så de passer slet ikke sammen med de andre ting. Den eneste fælles nævner er at indbydelserne også er sat sammen med en af de smarte bookrings. Jeg smider lige et par billeder ind så I ikke bliver snydt.

post-33339-1222804572.jpg

0

Del dette indlæg

Og et billede lidt tættere på.

Indbydelserne bestod af 6 sider - en A4 delt i 6. Ud over forsiden var der selve invitationen med hvor og hvornår. Så var der en side med beskrivelse af muligheden for overnatning, en side med kørselsvejledning fra kirken til feststedet og så to sider med ønskesedlen.

post-33339-1222804782.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer