Guest heidispeedway

Lilly lagerudsalg

52 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Jeg har selv bestilt tid til kjoleprøvning hos Lilly til deres lagerudsalg tirsdag d. 7/10 (dagen efter min fødselsdag) :bearhug: Jeg skal have min mor, søster og veninde med... Derudover har vi bestilt tid til min forlovede torsdag d. 16 - så må vi se, om vi begge kunne være heldige at finde noget :carrot:

Og jeg synes da, vi skal have en tråd, hvor folk kan skrive om deres tid hos Lilly, deres besøg deroppe, evt. kjole købt samt deres fornemmelse af det deroppe....

Jeg ved allerede, at Biancanavne har fået en Lilly-kjole på udsalg (godt nok fra netbutikken...) - men er der andre? Lad os dele vores erfaringer med hinanden :bearhug:

/ Heidi

Redigeret af heidispeedway
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal også derhen. Fredag d. 3. Med Thorbjørn. Jeg fandt dog min kjole sidste mandag, så skal ikke købe kjole, men vi skal finde noget tøj til Thorbjørn, og så skal jeg finde et slør.

Der må han lige gå ud og vente :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har tid den 2 oktober :bearhug: Jeg havde købt kjole men er blevet gravid og kan ikke passe den sååååh en ny må der til... er cirka 18 uger henne når jeg skal giftes her den 11 oktober :bearhug:

Jeg skal have min søster med og jeg glæder mig :bearhug:

Hehe - du får da købt nogle kjoler... Kan se der står, man kan se dig i alle tre kjoler på side 6 i din planlægningstråd.... Held og lykke d. 2

Allesammen - husk at meld tilbage hvordan det går deroppe, hvordan udvalget/servicen er, etc.

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg skal til lagersalg hos Lilly d. 8. I år er det nu min søster der skal have sig en brudekjole. Jeg købte min sidste år også til lagersalg. Jeg skal have mig en selskabskjole til lagersalg i år.

Et godt råd. Lad ekspedienten finde den kjole hun mener vil klæde dig. Jeg gik derfra med den hun fandt til mig og det var den eneste jeg på forhånd havde sagt jeg ikke skulle have. Men var ikke et sekund i tvivl da jeg stod i kjolen.

Nyd de forskellige kjoler og prøv en masse.

Råd nummer 2. Skørter kan købes herinde og på dba meget billigere.

Til lagersalg tilbyder de skørter med minus 10% men de er langt billigere herinde.

Der er en masser af brude der lejer deres kjoler og de skal købe deres skørter og hvad skal de brude dem til. Skørterne fra Lilly er onezise. Sørg for at få skrevet ned hvilke skørter I skal brude. Under min kjole fik jeg 2 skørter 1 med 3 "ringe" og 1 med 2 "ringe"

Så lige et sparer råd.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg skal til lagersalg hos Lilly d. 8. I år er det nu min søster der skal have sig en brudekjole. Jeg købte min sidste år også til lagersalg. Jeg skal have mig en selskabskjole til lagersalg i år.

Et godt råd. Lad ekspedienten finde den kjole hun mener vil klæde dig. Jeg gik derfra med den hun fandt til mig og det var den eneste jeg på forhånd havde sagt jeg ikke skulle have. Men var ikke et sekund i tvivl da jeg stod i kjolen.

Til lagersalg tilbyder de skørter med minus 10% men de er langt billigere herinde.

Der er en masser af brude der lejer deres kjoler og de skal købe deres skørter og hvad skal de brude dem til. Skørterne fra Lilly er onezise. Sørg for at få skrevet ned hvilke skørter I skal brude. Under min kjole fik jeg 2 skørter 1 med 3 "ringe" og 1 med 2 "ringe"

Så lige et sparer råd.

Hej Rikke

Super med lidt råd :-) Jeg har fået lov til at låne min venindes skørter - men det var måske en god ide at tjekke med hende inden, hvad det er for nogle, hun har - bare så jeg er sikker på, at de passer inden under, hvis der er forskel på dem??

De har vel skørter derinde, man kan få lov at prøve inden under, selvom man ikke skal købe?

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi skal til lagersalg i morgen torsdag d 2-10 ,først skal min kæreste finde tøj(og så kører han på arbejde)og så skal min svigermor hjælpe med at finde en kjole. Glæder mig bare helt vildt :bearhug::bearhug::cheerleader3::bearhug:

Knuz fra Helle

0

Del dette indlæg

Jeg har tid den 2 oktober :bearhug: Jeg havde købt kjole men er blevet gravid og kan ikke passe den sååååh en ny må der til... er cirka 18 uger henne når jeg skal giftes her den 11 oktober :bearhug:

Jeg skal have min søster med og jeg glæder mig :cheerleader3:

Hehe - du får da købt nogle kjoler... Kan se der står, man kan se dig i alle tre kjoler på side 6 i din planlægningstråd.... Held og lykke d. 2

Allesammen - husk at meld tilbage hvordan det går deroppe, hvordan udvalget/servicen er, etc.

He he ja jeg er effektiv når det gælder indkøb :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har ikke nogent tid deroppe....

Men nu kan jeg forstå på det at man kan få noget lækkert billigt tøj til gemalen...?? Er det rigtigt? Er det billigt for jakkesættene deroppe??

Hej

Ja, 1.000 kr. mener jeg det er, for jakkesæt.... Så det må da siges at være billigt :-)

0

Del dette indlæg

Hejsa

Glæd jer alle der skal til lagersalg :bearhug: , jeg fandt drømmekjolen i første forsøg og kæresten og datter fik også tøj.Jeg fik brudekjole(nr 3004)-slør-2 skørter-sko-diadem-taske.Kæresten fik:jakkesæt i blanksort-skjorte-vest og klud.Datter fik: brudepigekjole-taske-hårpynt.Der var for 15000 kr og vi kom af med KUN 5000 kr. :bearhug::bearhug:

Det var en rigtig dejlig oplevelse og hende der hjalp os var super sød og professionel.Jeg kan desværre ikke lægge billeder ind , da alt blev optaget på kamera.

God fornøjelse knuz fra Helle :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hejsa

Glæd jer alle der skal til lagersalg :bearhug: , jeg fandt drømmekjolen i første forsøg og kæresten og datter fik også tøj.Jeg fik brudekjole(nr 3004)-slør-2 skørter-sko-diadem-taske.Kæresten fik:jakkesæt i blanksort-skjorte-vest og klud.Datter fik: brudepigekjole-taske-hårpynt.Der var for 15000 kr og vi kom af med KUN 5000 kr. :bearhug::bearhug:

Det var en rigtig dejlig oplevelse og hende der hjalp os var super sød og professionel.Jeg kan desværre ikke lægge billeder ind , da alt blev optaget på kamera.

Hejsa

Det lyder da bare for fedt - uha uha jeg glæder mig... Vil det sige, man gerne må tage billeder deroppe? så skal jeg da helt sikkert have kamera med.... Er det inkl. i prisen, hvis kjolen skal lægges op/ind/ud?

0

Del dette indlæg

Hejsa

Glæd jer alle der skal til lagersalg :cheerleader3: , jeg fandt drømmekjolen i første forsøg og kæresten og datter fik også tøj.Jeg fik brudekjole(nr 3004)-slør-2 skørter-sko-diadem-taske.Kæresten fik:jakkesæt i blanksort-skjorte-vest og klud.Datter fik: brudepigekjole-taske-hårpynt.Der var for 15000 kr og vi kom af med KUN 5000 kr. :bearhug::bearhug:

Hvor lyder det bare godt, sikke mange penge i har sparet! :bearhug:

Jeg kiggede lige på den kjole du har købt, wauw hvor er den flot ;)

Dejligt at høre der er god service, vi skal derhen imorgen. Glæder mig så meget. (Og endnu mere nu)

Hilsen Milena

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har jeg forstået det korrekt, hvis lagersalget er i Vejle og kun i Vejle?

Men at der i alle Lilly butikkerne er udsalg lige nu?

Hej Pernille :bearhug:

Ja det har du. Der er 40 % i alle de andre Lilly butikker nu, så det er jo også en del man sparer.

Hilsen Milena

0

Del dette indlæg

Alt tilbehør som skørter, slør osv. kan også få hos mig www .ewas-brudetilbehor.dk til betydelig billigere penge end hos Lilly. Og jeg har skørter i flere str. :bearhug: Endnu et spare råd

Hej

Så lige et sparer råd.

Hej Rikke

Super med lidt råd :-) Jeg har fået lov til at låne min venindes skørter - men det var måske en god ide at tjekke med hende inden, hvad det er for nogle, hun har - bare så jeg er sikker på, at de passer inden under, hvis der er forskel på dem??

De har vel skørter derinde, man kan få lov at prøve inden under, selvom man ikke skal købe?

0

Del dette indlæg

Hejsa

Hejsa

Det lyder da bare for fedt - uha uha jeg glæder mig... Vil det sige, man gerne må tage billeder deroppe? så skal jeg da helt sikkert have kamera med.... Er det inkl. i prisen, hvis kjolen skal lægges op/ind/ud?

Nej tilretning kommer oven i prisen , min kjole passer som den er :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Så lige et sparer råd.

Hej Rikke

De har skørter. Jeg fik 2 skørter 1 med 2 ringe og 1 med 3 ringe, så det er det du skal huske om det er 2 skørter hvor mange ringe.

Hejsa

Glæd jer alle der skal til lagersalg :cheerleader3: , jeg fandt drømmekjolen i første forsøg og kæresten og datter fik også tøj.Jeg fik brudekjole(nr 3004)-slør-2 skørter-sko-diadem-taske.Kæresten fik:jakkesæt i blanksort-skjorte-vest og klud.Datter fik: brudepigekjole-taske-hårpynt.Der var for 15000 kr og vi kom af med KUN 5000 kr. :bearhug::bearhug:

Glæder mig så meget på jeres vegne og glæder mig vildt til billeder

Hejsa

Glæd jer alle der skal til lagersalg :cheerleader3: , jeg fandt drømmekjolen i første forsøg og kæresten og datter fik også tøj.Jeg fik brudekjole(nr 3004)-slør-2 skørter-sko-diadem-taske.Kæresten fik:jakkesæt i blanksort-skjorte-vest og klud.Datter fik: brudepigekjole-taske-hårpynt.Der var for 15000 kr og vi kom af med KUN 5000 kr. :bearhug::cheerleader3:

Hejsa

Lilly tilbyder 1 tilretning til mener 300 kr det skal ske inden nytår. Men forhør dig til lagersalg de kunne måske have ændret priser.

De har intet mod kamera.

0

Del dette indlæg

LIgesom Helle (Mizzmig) fandt jeg også bare kjolen... og ved i hvad..? det er faktisk en kjole magen til... Jeg følte mig både smuk, glad og utroligt lettet da jeg gik ud derfra.

Glæd jer der er en masse vidunderlig kjoler til mere eller mindre alle størrelser :bearhug:

0

Del dette indlæg

LIgesom Helle (Mizzmig) fandt jeg også bare kjolen... og ved i hvad..? det er faktisk en kjole magen til... Jeg følte mig både smuk, glad og utroligt lettet da jeg gik ud derfra.

Glæd jer der er en masse vidunderlig kjoler til mere eller mindre alle størrelser :bearhug:

Hejsa

Tak for sidst :bearhug: havde slet ikke set at det er den samme kjole vi er faldet for , men den er bare så flot og endnu flottere end i deres katalog

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer