Purebeauty

Gæstebogen

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hmmm ja godt spørgsmål. Vores var lidt speciel, så den havde vi selv med og toastmaster var indviet, for hun skulle assistere med lidt forklaring. Vi lavede den jo som scrapbook. Den blev lavet mens vi fik taget billeder, hvilket var perfekt for os. Men en tradtionel gæstebog ville jeg nok lade "gå rundt" senere, så folk kan skrive "tak for en dejlig dag" og den slags - det kan man jo ikke så godt allerede om eftermiddagen.

Jeg synes da du skal sætte toastmaster på opgaven med gæstebogen. Det er oplagt, så du ikke selv skal tænke på det. Den kan jo evt ligge på gavebordet og toastmaster så siger at der kan man finde den og skrive.

0

Del dette indlæg

Ja det er vidst mit allersidste spørgsmål inden festen i overmorgen.... gæstebogen.. har vi den med, har toastmaster den eller hvem har den med, og hvem sørger for at den kommer rundt?

:cheerleader3:

Gæstebog er noget man selv køber, og så kan man bede toastmaster om at gøre opmærksom på at den ligger et eller andet sted. Den skal IKKE gå bordet rundt. Hvis den gør, risikerer i at der kommer sovs, vin og andet snask på. Den skal ligge et sted, hvor folk kan stå og skrive, lidt i fred. :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer