smuklingen

Gaveposer i guldpapir - gerne med guldbånd også

10 indlæg i dette emne

Hej alle.

Mangler nogle guld gaveposer (gerne med guldbånd også), hvori jeg kan komme lidt ekstra godter.....Men kan simpelthen ikke opdrive disse poser nogen steder.

Så er der nogen af jer der har nogle gode ideer?

I poserne skal der være plads til: 0,5 l cola, 0,5 l vand, lille pose peanuts, panodil og bryllups cd soundtrack.

Hvad synes I forresten om min ide om "Dagen derpå gaver"

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at kigge på ebay. Jeg har lige fundet en enkelt, men ved ikke om de leverer til Danmark, men du kunne prøve at spørge

guldposer

Jeg bestilte selv poser ved Packaging World der har de nogle som hedder bronze, men jeg synes umiddelbart de ser rimelig guld ud

Vi skal også have "dagen-efter" poser, eller dvs. siden alle vores gæster skal sove på hotellet, regner jeg med at de står der når de kommer, men princippet er lidt det samme :)

0

Del dette indlæg

Prøv at kigge på ebay. Jeg har lige fundet en enkelt, men ved ikke om de leverer til Danmark, men du kunne prøve at spørge

guldposer

Jeg bestilte selv poser ved Packaging World der har de nogle som hedder bronze, men jeg synes umiddelbart de ser rimelig guld ud

Vi skal også have "dagen-efter" poser, eller dvs. siden alle vores gæster skal sove på hotellet, regner jeg med at de står der når de kommer, men princippet er lidt det samme :)

Man kan købe bæreposer i stil med disse i tiger :bestwishes:

0

Del dette indlæg

guldposer

Der har jeg været og kigge, altså i "Tiger". Men jeg kan ikke finde dem i nogle af de butikker jeg har været i :-(. Har også prøvet "Søsterne Grene", men intet resultat der.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

guldposer

Vi skal også have "dagen-efter" poser, eller dvs. siden alle vores gæster skal sove på hotellet, regner jeg med at de står der når de kommer, men princippet er lidt det samme :bestwishes:

Der har jeg været og kigge, altså i "Tiger". Men jeg kan ikke finde dem i nogle af de butikker jeg har været i :-(. Har også prøvet "Søsterne Grene", men intet resultat der.

Hmmm ved os kan man købe dem som indkøbsposer i stedet for de der papirbrune nogle :bestwishes:

Har du prøvet i sådan noget som bilka? føtex? De har indimellem haft dem... Hvad med en boghandel?

Håber du finder dem. synes det er en god idé med dagen-derpå-poser :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej sikke en rigtig fed idé!

Jeg vil tro, at de fleste stormagasiner og Tiger eller Søstrene Grene (som de andre piger også nævner) har sådanne gaveposer, specielt nu hvor vi nærmer os jul :thumbsupsmileyanim:

Håber da, at du finder dem :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer