Guest Winston

Musik redigering...

6 posts in this topic

Vi har planlagt en "lidt" ;) alternativ brudevals - og i den forbindelse skal jeg bruge et program hvor jeg klippe i forskellige musikstykker.

Har siddet og leget lidt i Windows moviemaker, men det er jo ikke beregnet til musik - så tænker at der er andre og mere velegnede programmer.

Kender I nogen, og kan de downloades gratis?

0

Annonce ♥

Jeg fandt lige en vejledning. Der er også noget her. Det er dog til skolebrug, men derfor kan det måske godt give dig et indblik i, hvordan programmet fungerer.

Jeg har været på et kursus på 3 timer i at bruge det, men du er velkommen til at spørge mig, men jeg kan ikke love, at jeg kan hjælpe dig videre.

0

Annonce ♥

Jeg fandt lige en vejledning. Der er også noget her. Det er dog til skolebrug, men derfor kan det måske godt give dig et indblik i, hvordan programmet fungerer.

Jeg har været på et kursus på 3 timer i at bruge det, men du er velkommen til at spørge mig, men jeg kan ikke love, at jeg kan hjælpe dig videre.

Super - tak for hjælpen. Det kan godt være du hører fra mig igen...nu ser jeg lige om jeg kan finde ud af det

0

Jeg var lige i boghandleren og så et hæfte, der hedder "Lyd og musik på pc" af Jesper Kaae. Det koster 69 kr. og der står noget om, hvordan man bruger Audacity.

Måske der er noget i det hæfte, som du kan bruge det til noget.

Edited by Anjapigen80
0