Posted October 26, 2008 · Report post Vi har planlagt en "lidt" ;) alternativ brudevals - og i den forbindelse skal jeg bruge et program hvor jeg klippe i forskellige musikstykker. Har siddet og leget lidt i Windows moviemaker, men det er jo ikke beregnet til musik - så tænker at der er andre og mere velegnede programmer. Kender I nogen, og kan de downloades gratis? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2008 · Report post Det eneste lydprogram, jeg lige kender, er audacity. Tjek her. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 27, 2008 · Report post Tak - har downloadet programmet, men kan ikke lige finde ud af det....må lege lidt mere, men synes ikke umiddelbart at det er helt logisk for mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2008 · Report post Jeg fandt lige en vejledning. Der er også noget her. Det er dog til skolebrug, men derfor kan det måske godt give dig et indblik i, hvordan programmet fungerer. Jeg har været på et kursus på 3 timer i at bruge det, men du er velkommen til at spørge mig, men jeg kan ikke love, at jeg kan hjælpe dig videre. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 28, 2008 · Report post Jeg fandt lige en vejledning. Der er også noget her. Det er dog til skolebrug, men derfor kan det måske godt give dig et indblik i, hvordan programmet fungerer.Jeg har været på et kursus på 3 timer i at bruge det, men du er velkommen til at spørge mig, men jeg kan ikke love, at jeg kan hjælpe dig videre. Super - tak for hjælpen. Det kan godt være du hører fra mig igen...nu ser jeg lige om jeg kan finde ud af det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 31, 2008 (edited) · Report post Jeg var lige i boghandleren og så et hæfte, der hedder "Lyd og musik på pc" af Jesper Kaae. Det koster 69 kr. og der står noget om, hvordan man bruger Audacity. Måske der er noget i det hæfte, som du kan bruge det til noget. Edited October 31, 2008 by Anjapigen80 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites