kristine28

brudekjole

2 indlæg i dette emne

ja jeg skulle være gift til sommer men så ville skæbnen at et lille menneske ville til verden til sommer og jeg blev gravid. :thumbsupsmileyanim:

så nu vil vi holde bryllup og barnedåb samtidig. MEN hvad gør en klog kvinde ang kjole jeg vil gerne have en brudekjole men hvad med prøve og tilretning vi plejere at holde barnedåb ca. 3 mdr efter fødslen ville jeg kunne nå og finde en kjole inden ???

idere søde tøser

hilsen kristine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Kristine

Er det fordi du vil vente med at prøve og købe kjole til efter fødslen - og dermed har ca. 3 måneder?

Man har vel ret beset 6 måneder - hvis det stresser dig, at skulle finde kjole til kombineret dåb/bryllup, kunne I sagtens vente mere end de tre måneder?

Ellers så tror jeg altså ikke, at det bliver noget problem at få den kjole, som du gerne vil have. Ja ja, der kan være visse specielle kjoler med helt specielle ting, der måske kan tage mange måneder, men hvis du gik ned i en bryllupskjoleforretning og sagde, at du snart skal giftes og gerne vil finde en kjole, så ved jeg, at du ville kunne vælge og vrage.

Det eneste der måske kunne blive knebent var, hvis du skulle bestille over nettet i fx Kina.

Håber det kan bruges...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer