sabineogmartin

Alle jer med lilly kjoler

7 indlæg i dette emne

hejsa. jeg har en lilly kjole og skal giftes her en 14 feb. jeg har været til tilretning men fik ikke hørt hvordan man såtter slabet op på kjolen.

har læst nogen steder at lilly ille kan andet end at sætte en sikkerhedsnål i men tror ikke det holder.

hvordan gør i med jeres slæb på dagen, skal det være nede hele dagen eller hvordan?

hilsen sabine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da jeg var til tilretning hos Lilly, fik jeg også at vide, at man skulle sætte en sikkerhedsnål i... Da jeg fik kjolen frem for at prøve den, havde de hæftet slæbet op på kjolen med alm. knappenåle, og de gav altså små huller i stoffet! Så jeg tør slet ikke tænke på, hvad en stor sikkerhedsnål (som de jo foreslår at bruge) kan gøre ved kjolen...

Jeg har derfor besluttet, at jeg syer en knap på kjolen lige under snørreryggen, og så laver en lille trense et sted på slæbet, så det passer med længden, når slæbet bliver "knappet" på plads... Metoden kan ses i denne tråd.

Jeg synes, det virker til at være en rigtig smart ide, men selvom jeg nævnte ideen for dem hos Lilly, ville de ikke sy sådan en knap og trense på...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar.

prøver at snakke med dem når jeg skal der ind. og går det helt galt laver jeg bare det med knappen selv :0)

men skal lige prøve at se min søsters kjole, for er lige kommet i takne om at hun havde 2 snørre inde under slæbet som skulle gennem 2 lykker og så bare bindes sammen

0

Del dette indlæg

så har jeg lige snakket med dem i lilly.

de laver ikke så slæbet kan bindes op for des ser dumt ud siger de.

men man kan købe en broche og så sætte det fast med denne. kan ikke lige forestille mig det. så er der nogen af jer der har billeder af ligende vil jeg da gerne se det :0)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer