arno

arno's brudekjole

11 indlæg i dette emne

Desværre har jeg ingen billeder jeg kan vise jer. Faktisk gik det i går lige op for mig, at jeg helt har glemt at tage billeder af min "brudekjole-proces" -HAHA- Så jeg har faktisk ikke eet eneste billede af min kjole "undervejs" i tilblivelsesprocessen...!

PUHA - og nu er det så godt som for sent. Var til anden sidste prøvetur i Århus i går, og den sidder som en DRØM på min klumpede "50kg-for-meget-krop"!! Jeg kunne virkelig ikke have fundet en kjole som var bedre i hvilken som helst butik jeg ville være rendt ind i!! Hendes Rikke Sandberg, som er "mester for værket", ved bare lige hvad hun skal gøre for at få een til at føle sig som dronning. Og hun har GODT nok været dejlig at arbejde sammen med.

Jeg har været en STOR del af arbejdet med kjolen hele vejen igennem. Har følt at det var "mit projekt", lige så meget som hendes, at få kjolen til at stråle på mig. Og det er bare PERFEKT! Stoffet var jeg selv med ude og finde, og i går fandt vi i fællesskab ud af hvordan sløret skulle være.

Havde selv en forestilling om at det skulle være "lidt-over-numse-langt", og det kom vi også til at blive enige om at det skulle være. Og tyllet - det bliver ikke "normalt" tyl. Rikke krøller det sammen og putter kogende vand + noget jeg ikke kan huske på, så det bliver dejligt blødt og falder RIGTIG flot. Det bliver dobbelt, og med to længder.

Og min taske kommer til at være cirka 25x25 cm stor - Rikke har tegnet den for mig, men den er først færdig når jeg kommer hos hende på tirsdag for sidste gang. Så har hun også brudepigekjolen færdig - så den i går, og den er NOGET så yndig og fin...! Min lille guddatter Ghita bliver BARE flot!

Og alt dette for kun 4000kr - det er virkelig en pris der gavner bryllupsbudgettet!!

arno/Mette

*der bare er GLAD for sin kommende brudekjole og tilbehøret*

P.S. Det vedhæftede billede forestiller Djurslands Museum i Grenaa, som skal være kulisse for halvdelen af vores bryllupsfoto's! Gården er totalt idyllisk - med gammel vandhane, bindingsværk og det hele...

post-42-1083266396.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej arno.

EJ hvor ærgeligt at du ingen billeder har, er vildt nysgerrig after at se den og brudepigekjolen, og hvor er jeg glad på dine vegne at du er glad for hvis man ikke er glad for sin kjole hvordan vil man så ikke gå rundt og se ud på selve den store dag -HAHA- eller :angel: ja hvem ved?????

Knuz tina

0

Del dette indlæg

Kære Tina!

JA - det er faktisk ret ærgerligt at jeg ikke har billeder af min kjole. Selvom jeg tidligere har skrevet at jeg IKKE ville smide billeder af den herind, er jeg nu ved at SPRÆNGES af nysgerrighed over at få at få andres meninger at vide!!!

Men I må -ligesom jeg- vente på billeder af drømmekjolen + brudepigekjolen til EFTER den 8.5.2004... Jeg GLÆDER mig til at høre hvad I synes om den (og ikke mindst til at høre hvad min søde kæreste DAN synes om den!!).

Jeg føler mig "hjemme" i min brudekjole; afslappet og tilpas. Det er virkelig lækkert!! Og den er så lækker blød og "lun" at sidde/rende rundt i. Havde den på i næsten en time sidste gang jeg var i Århus - bare fordi jeg ikke havde lyst til at slippe den igen... Rikke Sandberg grinede også en del af mit fjanteri, men hun var heldigvis med på den!

Og SLØRET... - ja, det er bare LIGE som det skal være, ligesom resten af "sættet"! Glæder mig til at se tasken på tirsdag, sammen med resten!

arno/Mette

0

Del dette indlæg

Hej,

Ej, hvor er jeg nysgerrig efter at se den kjole!!! Den lyder som en drøm. Jeg havde også selv en fantastisk kjole på - og jeg følte mig SÅ SMUK, selvom der også sidder temmelig mange ekstra kilo på min krop ( str. 52 ). Men det er så vigtigt, at man føler sig "hjemme" i sin kjole.

GLÆDER mig til at se den...

Henriette.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

4000 kr. for både kjole, taske og slør? ()()

er det hende ?

Rikke Sandberg

M.P. Bruunsgade 46 b

Anexet over gaarden 1. sal

8000 Århus C

hvor kan man se hendes arbejde?

Ja - det er Rikke Sandberg!

Det skal lige siges at de 4000kr er lidt af en "venindepris", men hun er ABSOLUT ikke dyr!!! Hun laver vist brudekjole (alene) til max 4000kr - og det er syet lige præcis som du gerne vil have det!! Du får ikke lov til at forlade hendes systue uden at du er HELT tilfreds!

Bare ring til hende - hun er så dejligt nem at snakke med!

Hendes arbejde ved jeg ikke lige om man kan se nogle steder - det ved hun bedre selv... Men hun har da en lille hjemmeside. men den er der ikke rigtig noget at se på...

0

Del dette indlæg

Hej arno/Mette

Det lyder jo rigtig godt med hende Rikke Sandberg.

Hvor lang tid tog hun om at sy kjolen?? Jeg skal nemlig giftes 31. juli og er i tvivl om det er for sent nu at få en skrædder til at sy min kjole..

Jeg skal ned til Marianne Carøe og prøve kjoler, men det er jo en helt anden pris man skal betale der...

Knus Trine

0

Del dette indlæg

Hvor lang tid tog hun om at sy kjolen?? Jeg skal nemlig giftes 31. juli og er i tvivl om det er for sent nu at få en skrædder til at sy min kjole...

Hun har sagt at hun sagtens kan nå at sy en brudekjole på omkring 14 dage, så det skulle SAGTENS kunne lade sig gøre... Prøv at ringe til hende - og hils fra mig!

()()

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer