Lene&Kasper

Sommerbryllup 6. juni 2009 - og det VAR sommer!!!

192 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tjekkede lige vejret til på lørdag, sikke noget æv... Håber bare regnen holder sig væk i løbet af dagen hvor vi og gæsterne er udenfor! Man vænner sig jo lynhurtigt til sådan et vejr, som det har været her i Pinsen!!

Se her:

Lørdag:Lidt eller nogen sol, men i løbet af dagen også mulighed for enkelte byger. Dagtemp. op mellem 13 og 17 grader, og ret svag skiftende vind. Om natten tørt og ret klart. Temp. ned mellem 5 og 10 grader, og svag til jævn vind omkring øst.

Vil lige give dig helt ro på mht. vejret. De få dråber der kan falde kan jo være meget lokale, og kan desuden nå at ændre sig mange gange til på lørdag :balloons:

Jeg tror på 17 grader og solskin (det føles som min. 23 grader) og tro mig, det er meget mere behageligt for dig i din kjole og gæsterne i deres jakkesæt end hvis der var 28 grader i skyggen! Og skulle der falde nogle dråber, få i bare taget nogle fantastiske billeder med en levende himmel i baggruden og jer i tørvejr uder en smuk paraply :)

Uhhh jeg glæder mig til at se billeder af jer i solskin :)

Sikke en dejlig peptalk!!!!

Hi hi - det er godt man har jer til at dæmpe sig lidt ned ind imellem - tak! Det var lige det jeg havde brug for at høre! Det er jo rigtigt, at de flotteste billeder bliver taget i gråvejr - men bare bygerne kunne vente til vi sidder trygt og godt under middagen :)

0

Del dette indlæg

Det ser da super godt ud :balloons:

Skal der ligge et festprogram ved hver gæst? Er nemlig ,lidt i tvivl om hvordan vi skal lave beskrivelser af gæsterne

Vi laver ikke Festprogrammer til hver gæst - de er på 24 sider, så det ville være lige i overkanten. Indtil nu har jeg lavet 1 til hvert bord - men jeg kunne godt tænke mig, at der kom til at stå 2 på alle bordene på nær hovedbordet :) Men nu må vi liiiiiiige se... Det kræver jo lige lidt ekstra arbejde - og det er som om tiden er lidt knap efterhånden - kun 3 dage tilbage til "Den Store Dag"

0

Del dette indlæg

Godt skrevet miksas!! ;)

Og hvor er det bare utroligt flotte festprogrammer du har fået lavet Lene! :balloons: Både lækre og personlige!!

Iiiiiiiiih, altså - mange tak! Jeg synes faktisk også selv, at de er blevet flotte :) Dejligt, når det er sådan det er... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vejrudsigten torsdag kl 17:30

Lørdag:Lidt eller nogen sol, men i løbet af dagen også mulighed for enkelte byger. Dagtemp. op mellem 13 og 18 grader og svag til frisk vind mellem syd og øst. Om natten tørt og mest skyet. Temp. ned mellem 5 og 10 grader, og svag til jævn vind omkring øst.

post-28256-1244134762.png

0

Del dette indlæg

Lørdag:Lidt eller nogen sol, men i løbet af dagen også mulighed for enkelte byger. Dagtemp. op mellem 13 og 18 grader og svag til frisk vind mellem syd og øst. Om natten tørt og mest skyet. Temp. ned mellem 5 og 10 grader, og svag til jævn vind omkring øst.

jeg tror ikke der bliver regnvejr på lørdag, krydser alt hvad jeg kan for fint vejr :balloons:

0

Del dette indlæg

jeg tror ikke der bliver regnvejr på lørdag, krydser alt hvad jeg kan for fint vejr :balloons:

Vi håber!!! - Eller i det mindste at det holder tørt mens vi er i kirke og får taget billeder...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN IMORGEN

0

Del dette indlæg

Imorgen er det tid :)

imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgenimorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgenimorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgenimorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgenimorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgenimorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen imorgen

:balloons:

0

Del dette indlæg

Vi håber!!! - Eller i det mindste at det holder tørt mens vi er i kirke og får taget billeder...

Regn betyder lykke i ægteskabet...men selvfølgelig vil man da helst have en solskins-dag. Det regnede lidt om morgenen på vores bryllupsdag, men det klarede op....så...

Jeg er nu sikker på, I helt sikkert får en fantastisk dag, og at solen nok skal stråle.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde Lene.

Håber du har fået styr på det hele :balloons:.

Jeg ville lige ønske dig en rigtig dejlig dag i morgen - jeg håber, at I får den bedste dag ever og jeg glæder mig til at se billeder og høre om jeres store dag :).

Håber du kommer tidligt i seng i aften - det kunne da være super.

Stort kram fra Anja

0

Del dette indlæg

Hej Alle I skønne tøser!!

Tusind tak! Skriver lige meget kort - for her er der temmelig meget stress på! Fik lige 2 afbud i går - så HELE bordplanen måtte laves om og nye hæfter printes osv. - så det var rigtig "nederen" - men vi skal nok nå det - vi må bare klø på - og udnytte vores søde naboer, som glædeligt hjælper til!

Får måske tid til at hilse på i aften :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej Alle I skønne tøser!!

Tusind tak! Skriver lige meget kort - for her er der temmelig meget stress på! Fik lige 2 afbud i går - så HELE bordplanen måtte laves om og nye hæfter printes osv. - så det var rigtig "nederen" - men vi skal nok nå det - vi må bare klø på - og udnytte vores søde naboer, som glædeligt hjælper til!

Får måske tid til at hilse på i aften :)

Ejjj hvor træls med afbud i sidste øjeblik :balloons: Håber du ikke får for meget stress over det.

0

Del dette indlæg

Det skal nok gå det hele - og hvad er et bryllup uden lidt sidste øjebliks stress? ;)

Det betyder bare at i morgen kommer til at gå over alt forventning, og at alle udfordringer bliver overstået i dag :balloons:

Jeg sender dig bare så mange tanker og god energi, og håber i morgen bliver én af de bedste dage i dit liv. :)

Glæder mig til at se alle billederne og høre om dagen.

:) fra Sara

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SE her kl. 0730 er solen vågnet - klar til at skinne for jer på jeres dag i dag!

Kan I nu have en helt forrygende dag - ville ønske jeg skulle giftes igen...for wow en herlig dag.

STORT TILLYKKE til jer!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer