hmj4700

Brudebukketten efter brylluppet

5 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogen der kender et sted (på sjælland)der kan hjælpe med at tørre vores buket når vi er blevet gift...billigt :-)

eller er der nogen der ved hvordan man selv kan tørre den....

Det er roser og brudeslør... :thumbsupsmileyanim:

Håber nogen har ideer..

Hilsen

Heidi :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg aner virkelig ikke hvordan man gør og jeg har undret mig om det samme, for jeg vil gerne gemme min også.

Jeg har egentlig tænkt mig at hænge buketten med hovedet nedaf i mine forældres fyrkælder og krydsefingre for at det virker.

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

jeg har for noget tid siden set et billed af en som fjernede en enkelt rose fra buketten og gemte den til mandag og fik den forsølvet og det så fantastisk ud, nu mangler jeg bare og overtale min tilkommende til at det er pengene værd.

0

Del dette indlæg

jeg har for noget tid siden set et billed af en som fjernede en enkelt rose fra buketten og gemte den til mandag og fik den forsølvet og det så fantastisk ud, nu mangler jeg bare og overtale min tilkommende til at det er pengene værd.

Jeg tror, at det er Kejzer herinde fra, som du mener. Der er vist et billede af det i hendes beretning.

Jeg lod bare min brudebuket ligge, og nu er den helt tør - og ikke særlig pæn.... Jeg kan dog ikke nænne at smide den ud endnu, så nu ligger i et af rummene i vores rumdeler. Jeg har dog taget et par blomster fra min anden brudebuket (havde to helt ens, da vi skulle fotograferes et par uger senere pga. syg fotograf) og lagt dem i pres til tørring.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer