Tigergirli

Kasper & Ninna 17/4-2010

30 indlæg i dette emne

Hej Tøzer

Så er jeg i fuld gang med at samle inspiration og bestille de første ting hjem... har allerede købt en del hjem til bordpynt mv.

Vi har planer om at inviterer 54 mennesker incl børn. og vi har lagt et umiildbart realistisk budget på ca 37000 kr. får vi sparet mere sammen, eller sparet på nogle ting vil vi invitere nogle flere med.

Jeg vil gerne sy kjolen selv, men starter med brudepigejolerne, som stoffet er kommet hjem til. Min egen datter og min kusines 2 piger skal være brudepiger

Vi har lejet en spejderhytte til festen med overnatningsmuligheder til alle. Tonneshøj

Så ha vi booket en kammerat til at spille... han spillede til svendegilde og fødselsdag sidste år, med det storer disoteksudstyr, så det er lækkert

Vi aner ikk hvem der skal følge mig op (min far døde for 6 år siden) og jeg har ikk lyst til at gå op selv. valget står p.t. mellem 4 onkler

Kun min kusine ved vi planlægger at blive gift, eeeelsker hemmeligheder.

jeg vil gerne giftes i den kirke jeg er døbt og konfirmeret i og min datter er døbt og min far begravet der, men det giver en temmelig lang transport til fesstedet, så det er ikk helt fastlagt endnu

farverne bliver lilla og hvid. jeg har altid været glad for lilla...

kagen og blomsterne vil jég også selv stå for.

forlover er heller ikk på plads, da kasper ikk rigtig har nogen han føler sig voldsom tæt på...

hele kaspers mors side af familien bliver ikk inviteret med, da vi ikk har snakket med dem ½ år, fordi de ikk kan li mig. og min mors kæreste bliver p.t. heller ikk inviteret...

Redigeret af Tigergirli
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Ninna!!

Tillykke med din egen planlægningstråd og det forestående bryllup..

har set du har været herinde og snuse lidt.. i nogen af de andre emner, men dejligt at se at du nu har din egen tråd..

Lidt synd at din kommende ikk har så meget kontakt med sin familie, men meget flot af ham at han har valgt dig frem for dem.. må da gøre dig hmm hvad siger man "stolt"?

Håber i finder ud af det hele, også omkring forlover.. kan jo være at tingene når at ændre sig inden i skal giftes.. at han finder en hamrende god kammerat som det bare skal være, eller at han vælger at tage den på egen hånd..

Ihvertfald, velkommen til.. glæder mig til at følge din tråd..

Zilla-knus fra mig..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Og mange tak for den varme velkomst.

det er rart at blive taget så godt imod.

Og Ja det er lækkert at Kasper har valgt mig og min datter fremfor sin familie.. det irriterer mig bare at jeg er klar over hvad jeg har gjort galt...

Seneste ny ang brylluppet; Har i dag modtaget lejekontrakt til tonneshøj og indbetalt dipositum, så nu skal jeg bare returnere kontrakten inden 10 dage...

Derudover har jeg fået købt og hentet lysestager og andet bordpynt, og hårpynt fra div. søde bk bugerer, samt købt stofservietter i Ikea som skal farves og broderes på

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi styr på musikken... En af vores kammerater kommer og spiller... med det store diskotesudstyr, så det bliver fedt...

Har samlet en del bodpynt sammen og lidt forskellige ting til invitationerne...

Der er betalt depositum til tonneshøj

og så har vi justeret lidt i budgettet så det er nede på små 32000 nu... så det er lækkert

0

Del dette indlæg

Som jeg skrev i din kjole-tråd synes jeg det lyder spændende :thumbsupsmileyanim:

Man kan du passe en str. 32? Det er lidt svært at se ud fra dit billede i siden :thumbsupsmileyanim:

Nej det kan jeg bestemt ikk....og kan da slet ikk 4 mdr efter jeg har født... har termin 12 dec... købte den sidste str 42...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kunne jeg ikk dy mig... har nu bestilt kjoler for lidt over 2000 kr... De sender min kjole mandag og børnekjolerne når de kommer hjem om 2-4 uger, og sender dem fragtfrit til mig :thumbsupsmileyanim:

kom jo lige til at bestille en julekjole til jess...

ihhh hvor jeg glæder mig...

0

Del dette indlæg

Så kunne jeg ikk dy mig... har nu bestilt kjoler for lidt over 2000 kr... De sender min kjole mandag og børnekjolerne når de kommer hjem om 2-4 uger, og sender dem fragtfrit til mig :balloons:

Det bliver da spændende at modtage kjolerne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kunne jeg ikk dy mig... har nu bestilt kjoler for lidt over 2000 kr... De sender min kjole mandag og børnekjolerne når de kommer hjem om 2-4 uger, og sender dem fragtfrit til mig :balloons:

Ja ekstrem... og synes da det er god service hun skriver mail til mig en lørdag aften med at den bliver sendt mandag og de andre bliver sendt fragtfrit...

0

Del dette indlæg

Så kunne jeg ikk dy mig... har nu bestilt kjoler for lidt over 2000 kr... De sender min kjole mandag og børnekjolerne når de kommer hjem om 2-4 uger, og sender dem fragtfrit til mig :biggrin:

Ja ekstrem... og synes da det er god service hun skriver mail til mig en lørdag aften med at den bliver sendt mandag og de andre bliver sendt fragtfrit...

Ja det er det sørme også :balloons:

0

Del dette indlæg

Og så i fuld figur... se venligst bortfra at jeg er syg og ikk lige har fået vasket hår, samt at en af min søsters killinger lige skubbede halvdelen af kjolen ind bag mig, fordi den var sjov at lege i... og så skal det lige siges jeg er 23½ uge henne, og kan stadig være i den :thumbsupsmileyanim:

post-36564-1250589265.jpg

post-36564-1250589415.jpg

Redigeret af Tigergirli
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg tror jeg får samme problem når jeg får min kjole hjem, jeg drømmer om den om natten.... :thumbsupsmileyanim:

´

Ja det er svært når først man har forelsket sig... man bliver jo som teenager igen.. jeg er glad for hun var hurtig til at sende den... bestilte i fredags og modtog i dag... og nu hænger den i min søsters skab... 2 etager over mig...

0

Del dette indlæg

ja jeg tror jeg får samme problem når jeg får min kjole hjem, jeg drømmer om den om natten.... :balloons:

´

Ja det er svært når først man har forelsket sig... man bliver jo som teenager igen.. jeg er glad for hun var hurtig til at sende den... bestilte i fredags og modtog i dag... og nu hænger den i min søsters skab... 2 etager over mig...

ihhhhh hvor er det altså fedt, så kan du besøge den så tit du vil.... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer