Tigergirli

Kasper & Ninna 17/4-2010

30 indlæg i dette emne

ja jeg tror jeg får samme problem når jeg får min kjole hjem, jeg drømmer om den om natten.... :balloons:

´

Ja det er svært når først man har forelsket sig... man bliver jo som teenager igen.. jeg er glad for hun var hurtig til at sende den... bestilte i fredags og modtog i dag... og nu hænger den i min søsters skab... 2 etager over mig...

ihhhhh hvor er det altså fedt, så kan du besøge den så tit du vil.... :thumbsupsmileyanim:

jep... men kan nok ik være i den meget længere... har p.t. ikk taget på men det kommer nok snart...

tror heller ikk min søs synes det er fedt jeg kommer og roder i hendes skab hele tiden..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi, ret imponerende, at du både kan være i kjolen og kan være 23½ måned henne. Verdens længste graviditet...

Synes forresten kjolen er så fin til dig!

mange tak...

har rettet min fejl... tror bare jeg er overdrevet træt nu... har en datter på 3 hjemme, med mellemørsbetændelse og børnesår, som lige p.t. vågner kl lort om morgenen.... så kan jeg ikk falde i søvn om natten pga den lille roder og sparker, ligegyldig hvordan jeg ligger, samtidig med jeg er syg... totalt ufedt...

0

Del dette indlæg

Uha der er sket lidt ændringer siden jeg startede denne tråd...

Budgettet er faldet væsentligt... før var det på 37000 men er nu nede på de 25000 det skyldes at vi har fastlagt menuen og det meste laver jeg nu her jeg går på barsel og fryser ned, jeg har fundet en kjole til 500 kr og vi er faldet for nogle billige ringe... og kasper faldt for et specielt sæt på ebay til knap 80 kr og så kommer der moms og told oveni... skal nok opdaterer med billeder når det ankommer... samt er vi blevet enige om et ta-selv-bord i stedet for fadservering så der sparer vi også nogle penge...

Menuen er blevet fastlagt til:

forret:

Høns i asparges

Hovedret:

bufet med

Helstegt Pattegris

div. salat

frikadeller

kartofelsalat eller flødkartofler er ikk sikker endnu

Dessert

Hjemmelavet is buffet

Natmad

hønsekødssuppe

så det bliver dejligt nemt... nu mangler vi bare at finde noget serverings personale...

Gæstelisten er nu på

46 voksne

18 børn

4 spædbørn

og det er incl os selv, og min mor i tilfælde af vi får oprettet et forhold til hende igen.

Stedet er stadig det samme.

Når jeg lige er kommet ovenpå igen, døjer p.t. med hovedpine og nakkesmerter, og må kun tage panodiler pga. graviditeten, men så går jeg igang med invitationer, for vil godt snart have sendt dem ud...

ca de første 5000 af budgettet er brugt og betalt så det er kun ringe og mad og lokaler og småting vi mangler at betale...

Vi er desuden blevet enige om at gøre det lidt utraditionelt, og lader min datte følge mig op og lade kasper undvære en forlover, så det kun er os selv der er oppe ved alteret, da vi er vandt til at klarer os selv (har ikk snakket med Kaspers mors famillie i over 1 år og min mor har vi ikk snakket med i 2-3 md). kasper har fundet et utraditionelt sæt (noget kinesisk) og jeg en farvet kjole... så dett bliver ik et helt almindeligt bryllup...

Og kasper har bestilt kirken til kl 13.00 den 17. april 2010

og til barnedåb d. 28 februar 2010 så vi gør det lidt i omvendt rækefølge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer