AgnetheV

Hairextensions

43 indlæg i dette emne

Tusind tak for de gode råd søde :cheerleader3: Hvorfor er det så lige at du ikke bor i jylland, når det lige netop var en som dig jeg godt kunne bruge i sådan en situation.... :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Det var da så lidt! :thumbsupsmileyanim: Og ja er ked af jeg ikke bor i jylland, så jeg lige kunne hjælpe dig med det... :cheerleader3: men jeg håber du finder en løsning!

Du vil som regel spare en del penge på at købe håret selv (f.eks. hos Phure) og så få en extensionist eller frisør til at sætte det på privat...host host! ;) Prøv evt at kigge inde på trendsales, der er der en del, også i dit område!!! Håber det lykkedes.... :thumbsupsmileyanim:

Hejsa Majken

Tusind tak for rådene... Jeg har allerede kontaktet en fra TrendSales, som kommer heroppe fra, hvor jeg kan købe hår og clips til en god pris, så hende skal jeg snart handle med og hun vil også lige vise mig hvordan jeg gør det der med at måle hovedet op, så håret kommer til at passe i baner og hvordan man syr clips på, så tror jeg er i gode hænder...

Glæder mig virkelig meget til at få det afprøvet...

Super... :thumbsupsmileyanim: er glad for at du fandt en løsning og glæder mig til at se resultatet! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih.. jeg var heldig.. hun ville gerne tage det retur og så skal jeg bare vedlægge en seddel med den farve jeg vil have i stedet.. :thumbsupsmileyanim:

Håber jeg finder den rigtige farve denne gang.. :thumbsupsmileyanim:

Sikke en service :cheerleader3: Det er da bare alletiders... glæder mig til at se den rugtige farve på et tidspunkt... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ih.. jeg var heldig.. hun ville gerne tage det retur og så skal jeg bare vedlægge en seddel med den farve jeg vil have i stedet.. :thumbsupsmileyanim:

Håber jeg finder den rigtige farve denne gang.. :thumbsupsmileyanim:

Sikke en service :cheerleader3: Det er da bare alletiders... glæder mig til at se den rugtige farve på et tidspunkt... :thumbsupsmileyanim:

Skal nok tage billeder før og efter.. hehe

Så har andre måske også en chance for at se hvordan det ser ud, når man selv sætter det i.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej.

Jeg har en veninde som sætter extensions på og det er 100% ægte hår.

Har selv haft extensions på mange gange og er fuldt ud tilfreds med resultatet.

Og skal til mit eget bryllup have sat hår på igen omkring 70 cm lang så skal der laves store krøller.

hvis du er interesseret så tager hun omkring 17-1900kr kommer an på hvor meget og hvor langt dit hår skal være også klipper hun det til bagefter.

Hun er fra Kolding??

0

Del dette indlæg

Hej.

Jeg har en veninde som sætter extensions på og det er 100% ægte hår.

Har selv haft extensions på mange gange og er fuldt ud tilfreds med resultatet.

Og skal til mit eget bryllup have sat hår på igen omkring 70 cm lang så skal der laves store krøller.

hvis du er interesseret så tager hun omkring 17-1900kr kommer an på hvor meget og hvor langt dit hår skal være også klipper hun det til bagefter.

Hun er fra Kolding??

Hejsa

Jeg bor i Nørresundby, så det er lige langt nok at tage for mig for at få påsat hår... Synes også det er en ret pebret pris, jeg ved godt det er super billigt i forhold til hvad de tager på salonerne, men jeg er ikke villig til at give 2000 kr for at få sat hår på. Men tusind tak for tilbuddet :cheerleader3:

Jeg har dog købt extensions nu, venter bare på at de kommer hjem til mig og så hjælper hende, jeg har købt dem af, med at få målt op, så de passer til mig osv.

0

Del dette indlæg

Så har jeg i dag hentet mine extensions og clips og hold op hvor er jeg positivt overrasket :thumbsupsmileyanim:

Håret er bare super lækkert og blødt, lige nøjagtig den farve jeg gerne ville have og for katten hvor jeg bare glæder mig SÅ meget til at begynde at eksperimentere med det hele...

Jeg kan helt klart anbefale jer andre tøser, som gerne vil have ekstra hår i rigtig god kvalitet til rimelige priser, at kigge forbi Trendsales hos en sælger ved navn Look-Your-Best :thumbsupsmileyanim:

post-35647-1237302397.jpg

0

Del dette indlæg

Synes lige jeg vil vise jer resultatet af aftenens hårde arbejde :thumbsupsmileyanim:

Jeg har lavet 6 clip-ons ud af 1,5 m hår og de er alle dobbeltsyet. Synes selv at resultatet er blevet okay, men jeg skal helt klart have lavet lysere brune striber i mit eget hår, ellers kommer det til at se MEGA sjovt ud... :loveboard:

post-35647-1237327861.jpg

og bagfra

post-35647-1237327875.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wow... jeg må sige at jeg er overrasket. Det ser jo hammer godt ud!! :loveboard::cheerleader3:

Hvad har du givet for håret og har du et link til hendes side?

Tak :thumbsupsmileyanim:

Jeg gav 500 kr for 50 cm langt og 1,5 m bred trense og fordi jeg købte hår, så kunne jeg få 16 clips med for 50 kr (normalpris 75,-kr)

Her er lige et link til hendes side på Trendsales Look-You-Best

0

Del dette indlæg

wow... jeg må sige at jeg er overrasket. Det ser jo hammer godt ud!! :cheerleader3::cheerleader3:

Jeg gav 500 kr for 50 cm langt og 1,5 m bred trense og fordi jeg købte hår, så kunne jeg få 16 clips med for 50 kr (normalpris 75,-kr)

Nu har jeg læst helt fra start og jeg var klar til at nævne hende jeg har købt clip on- off af, men jeg nåede det ikke, for du fandt hende selv :loveboard:

Kan varmt anbefale look-your-best, hun er super sød og har kvalitets varer, ihvertfald det jeg købte :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

wow... jeg må sige at jeg er overrasket. Det ser jo hammer godt ud!! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Tak :(

Nu har jeg læst helt fra start og jeg var klar til at nævne hende jeg har købt clip on- off af, men jeg nåede det ikke, for du fandt hende selv :thumbsupsmileyanim:

Kan varmt anbefale look-your-best, hun er super sød og har kvalitets varer, ihvertfald det jeg købte :cheerleader3:

Ja, tak hun er simpelthen bare den bedste til at hjælpe og kvaliteten er super god! Det er IKKE sidste gang jeg har købt ind hos hende :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

wow... jeg må sige at jeg er overrasket. Det ser jo hammer godt ud!! :denmarkflag::denmarkflag:

Nu har jeg læst helt fra start og jeg var klar til at nævne hende jeg har købt clip on- off af, men jeg nåede det ikke, for du fandt hende selv :cheerleader3:

Ja, tak hun er simpelthen bare den bedste til at hjælpe og kvaliteten er super god! Det er IKKE sidste gang jeg har købt ind hos hende :cheerleader3:

Heller ikke mig, er ved at bestille til min veninde :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Altså jeg er nødt til lige at spørge. Men syr man selv håret på spænderne? Og hvordan?

Jeg har helt sikker på at jeg ville have lavet Hot fusion men jeg er ikke så slad for tanken om at det ødelægger mit hår og trækker en del med af når de skal af igen.

Derfor... Ny plan..

Clips... Men jeg er helt rundt på gulvet over det. Ser man det meget. Hvordan føles det at have i og til sidst. Hvordan laver man de der pokkers clips..? :cheerleader3:

Håber i kloge piger kan hjælpe og forklarer...

0

Del dette indlæg

Altså jeg er nødt til lige at spørge. Men syr man selv håret på spænderne? Og hvordan?

Jeg har helt sikker på at jeg ville have lavet Hot fusion men jeg er ikke så slad for tanken om at det ødelægger mit hår og trækker en del med af når de skal af igen.

Derfor... Ny plan..

Clips... Men jeg er helt rundt på gulvet over det. Ser man det meget. Hvordan føles det at have i og til sidst. Hvordan laver man de der pokkers clips..? :biggrin:

Håber i kloge piger kan hjælpe og forklarer...

Det er nu meget nemt, når man først lige får taget på det.

Her er et godt link, der viser hvordan der sys clips på håret og hvordan man laver dobbeltlægning, hvis ens hår er ret tykt

Clips køber du seperat, du kan bestille dem hjem over nettet evt. sammen med dine extensions. Jeg synes ikke man ser at det er clips overhovedet, man skal bare lige lære, hvordan man placere dem, så det ikke ser unaturligt ud. De føles super gode at have på - jeg har endda prøvet at sove med dem på uden problemer.

Jeg var, som du nok kan læse også selv ret ængstelig ved at kaste mig ud i det, men jeg fik den bedste vejledning og følte mig tryg ved min forhandler, så det var en meget bedre oplevelse end jeg havde regnet med. Nu kan jeg slet ikke vente med at få mine extensions i, når jeg har fået farvet håret...

Håber det kan hjælpe lidt ellers spørger du bare igen...

God fornøjelse :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tusind tak. Nu har jeg set videoen. Men der er altså stadig noget jeg ikke forstår. Hvad gør man med resten af det der hår der var på det stykke hun brugte til klipsen?

Altså hun tog jo en tot og lagde den dobbelt og syede spændet fast. Så langt så godt. Men der var jo over halvdelen tilbage som hun ikke gjorde noget med? Klipper man det bare af og laver et spænde mere.

Hvorfor er det at man kun skal ligge det dobbelt hvis man har tykt hår? Jeg har tyndt hår og vil jo netop gerne have tykkere hår?

Ej, jeg er helt umulig. Jeg ved det godt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak. Nu har jeg set videoen. Men der er altså stadig noget jeg ikke forstår. Hvad gør man med resten af det der hår der var på det stykke hun brugte til klipsen?

Altså hun tog jo en tot og lagde den dobbelt og syede spændet fast. Så langt så godt. Men der var jo over halvdelen tilbage som hun ikke gjorde noget med? Klipper man det bare af og laver et spænde mere.

Hvorfor er det at man kun skal ligge det dobbelt hvis man har tykt hår? Jeg har tyndt hår og vil jo netop gerne have tykkere hår?

Ej, jeg er helt umulig. Jeg ved det godt :bearhug:

Ja ja, det man har til overs når man har lavet én eller dem man skal bruge, dem kan du også bare sy clips på og så har du jo ekstra :thumbsupsmileyanim:

Grunden til at man ikke skal lægge det dobbelt når man har tyndt hår er, at så er det nemmere at se under dit hår. Jeg vil anbefale dig at lave flere baner (lange stykker som du måler ud i forhold til dit hoved) i stedet for - så bliver dit hår tykkere, men det ses ikke og det buler ikke ud - der skal nemlig ret tykt hår til at skjule de dobbelte.

Du er ikke spor umulig - jeg har også spurgt en hel masse og man lærer jo ikke noget, hvis man ikke spørger til det vel... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer