Guest PernilleRing

Sanger i kirken

4 indlæg i dette emne

Hjææææælp !!!

Vi har beslutte os for at "hyre" en rigtig dygtig sanger til at synge en smuk a-capella sang i kirken (altså uden musik)

Problemet er at vi ikke rigtig har en "vores" sang, så vi har meget brug for hjælp til en smuk romantisk sang der også vil lyde godt uden musik.

Vi har selv tænkt lidt på Elton Johns "Your Song", men kan ikke helt bestemme os. Det må gerne være en dansk sang...

Håber I kan komme med foreslag til en sang...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan altså virkelig anbefale HAM HER (Jason) :7himmel::griner:-:griner:-

Han sang 2 sange til vores bryllup i kirken - og han kan bare synge!!!

Jeg er selv sanger, så er virkelig kritisk.

Han sang Gavin Degraw - More than anyone, og Phil Collins - You´ll be in my heart.

Det var så ubeskriveligt fantastisk - rigtig mange af vores gæster (selv musikerne) sagde, at han da bare var imponerende. :cheerleader3::cheerleader3:

:biggrin:

Så jeg synes virkelig, du skal overveje at kontakte ham (og han er mere end fair i pris!)

0

Del dette indlæg

Jeg kan altså virkelig anbefale HAM HER (Jason) :cheerleader3::):cheerleader3:

Han sang Gavin Degraw - More than anyone, og Phil Collins - You´ll be in my heart.

Det var så ubeskriveligt fantastisk - rigtig mange af vores gæster (selv musikerne) sagde, at han da bare var imponerende. :blush::)

:cheerleader3:

Så jeg synes virkelig, du skal overveje at kontakte ham (og han er mere end fair i pris!)

Hej.

Jeg har netop taget kontakt til ham, og han er ledig på vores dato :) .

Så det er skønt. Men tænkte på om du evt. ved om der et sted hvor jeg kan høre ham synge? For kan umiddelbart ikke se et link på hans hjemmeside.

På forhånd tak.

0

Del dette indlæg

Jeg kan altså virkelig anbefale HAM HER (Jason) :cheerleader3::):cheerleader3:

Det var så ubeskriveligt fantastisk - rigtig mange af vores gæster (selv musikerne) sagde, at han da bare var imponerende. :blush::)

:angry:

Hej.

Jeg har netop taget kontakt til ham, og han er ledig på vores dato :) .

Så det er skønt. Men tænkte på om du evt. ved om der et sted hvor jeg kan høre ham synge? For kan umiddelbart ikke se et link på hans hjemmeside.

På forhånd tak.

Jamen han sednte nogle lydfiler til min mail. Du kan evt. sende mig din mail i en PM, så skal jeg videresende lydfilerne til dig - han er fantastisk!! Og med rumklangen i kirken, blev det bare endnu bedre :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer