farmer

Vores fantastiske dag..

75 indlæg i dette emne

Så blev det min tur til at skrive en lille beretning.. bliver nok mest billeder, men det har i vel ikk enoget i mod?? :thumbsupsmileyanim:

VORES HISTORIE

vi lærte hinanden at kende gennem Landboungdom, da jeg startede på landbrugsskole i 2000. Først blev det ikke rigtig til noget (jeg havde en anden kæreste, min første) men efter ca. 1 år, kom vi "tilfældigvis" til at være sammen. (d. 14 feb 2002) har senere vist sig at Mikael var dybt forelsket i mig fra dag et, men det havde jeg lige for travlt til at opdage blink.gif var t, rods alt kun 18 år...

Nå men da vi så havde værret sammen til den her fest, tog den ene dag ligesom den anden, og efter 5 mdr. flyttede vi sammen. vi blev forlovet på vores 1 års dag.. så romantisk!! mikael overraskede mig med ringene på dagen.

Efter følgende har vores fælles liv bare udviklet sig med lynets hast og d. 11 nov 2006 fødte jeg vores skønne datter, Astrid. Det bedste og største vi nogensinde kommer til at opleve sammen. I nov. 2007 købte vi Mikaels mors hus.. lille nedlagt landbrug, lige udenfor byen, som vi er i fuld gang med at renovere. Her trives vi alle tre i bedste velgående, og planlægger nu bryllup 14 feb. 2009, vores 7 års dag.

Kunne smpelthen ikke være anderledes med vores historie, end vi skulle giftes netop denne dag. Valentinsdag, men i højeste grad også VORES dag.

Redigeret af farmer
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer