Kinai

os der venter på kjole fra østen...

1,022 indlæg i dette emne

så kom kjolen endelig :balloons::)

Jeg har købt den hos ***IKKE TILLADT***. Det var en af deres "sample-dresses". Jeg er superglad for den og om 5 kilo passer den perfekt.

Det er superflot håndarbejde. der er enkelte tråde der skal klippes. Jeg er i tvivl om det kunne gøres smukkere fra en dyrere forhandler.

kvaliteten er superfin og kaan anbefales. Det er dog som sagt en af deres egne og ikke en kopi, så der er selvfølgelig heller tilknyttet et billede af en overskøn model i. Alt i alt : drømmekjolen er fundet og den anden sælges for 2500.-

knus sanne

Nå!! billeder...

OKAY!!! :):):)

post-32248-1244061284.jpgpost-32248-1244061299.jpg

Wo0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0oW

:td: hvor er du smuk :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så kom kjolen endelig :):)

Jeg har købt den hos ***IKKE TILLADT***. Det var en af deres "sample-dresses". Jeg er superglad for den og om 5 kilo passer den perfekt.

Det er superflot håndarbejde. der er enkelte tråde der skal klippes. Jeg er i tvivl om det kunne gøres smukkere fra en dyrere forhandler.

kvaliteten er superfin og kaan anbefales. Det er dog som sagt en af deres egne og ikke en kopi, så der er selvfølgelig heller tilknyttet et billede af en overskøn model i. Alt i alt : drømmekjolen er fundet og den anden sælges for 2500.-

knus sanne

Nå!! billeder...

OKAY!!! :):):td:

post-32248-1244061284.jpgpost-32248-1244061299.jpg

Wo0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0oW

:td: hvor er du smuk GP

tak Merete :balloons: hvor du sød

er meget glad for den

knus Sanne :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ser godt nok også meget, meget flot ud - trist jeg ikke kan se detaljerne ordentligt. Lidt sjovt du falder totalt for den, da den er meget anderledes end den anden. Men den ser altså også meget skøn ud og du bær den flot (ja, selvfølgelig skal den tilrettes eller du skal tabe dig de 5 kilo), men du ser så rank og smuk ud på billederne.

Og så er den jo hvid/ivory(?). Lige som din tilkommende drømmer om :balloons:

Tillykke med KJOLEN, du bliver meget smuk

Men hvad nu med sko og sådan?

0

Del dette indlæg

Den ser godt nok også meget, meget flot ud - trist jeg ikke kan se detaljerne ordentligt. Lidt sjovt du falder totalt for den, da den er meget anderledes end den anden. Men den ser altså også meget skøn ud og du bær den flot (ja, selvfølgelig skal den tilrettes eller du skal tabe dig de 5 kilo), men du ser så rank og smuk ud på billederne.

Og så er den jo hvid/ivory(?). Lige som din tilkommende drømmer om :balloons:

Tillykke med KJOLEN, du bliver meget smuk

Men hvad nu med sko og sådan?

mange tak, Lena- glæder mig osse til at se din næste kjole(sidste??) he he

Jeg har heldigvis købt hvide dansesko, de er rigtig fine dertil. Smykker har jeg slet ikke besluttet endnu. Hårpynt kommer meget an på håropsætningen. Slør ved jeg heller ikke endnu.

knus Sanne :):):)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW Susanne.. Lækkerlaps der.. virkelig smuk kjole!! Og ja ***IKKE TILLADT*** har nogle smukke imellem.. også der min kommer fra ;)

tak katja :balloons: Jeg er imponeret, må jeg sige. Har givet 1000.- (1500.- m told) det er meget billig for sådan en kjole

knus Sanne :):):)

0

Del dette indlæg

Hej Susanne..

:balloons: Det er bare en flot kjole du der har fået, den klær dig virkelig, men det syntes jeg nu også den første gjorde. Men det vigtigste er din mave-fornemmelse, og hvis du bare synes det er kjolen, jamen så er det kjolen. Og du bliver super flot. :)

Tillykke med kjolen....

Knus fra Heidi

PS. Nu vil jeg bare også snart have min kjole...... Men jeg har lige i dag bestilt stolaer til brudepigekjolerne, så nu kan det jo godt tage et par dage ekstra, æv, æv. Men jeg sparede $ 45 ved at købe dem nu, og det er jo også penge......

0

Del dette indlæg

Hej Susanne..

:balloons: Det er bare en flot kjole du der har fået, den klær dig virkelig, men det syntes jeg nu også den første gjorde. Men det vigtigste er din mave-fornemmelse, og hvis du bare synes det er kjolen, jamen så er det kjolen. Og du bliver super flot. :)

Tillykke med kjolen....

Knus fra Heidi

PS. Nu vil jeg bare også snart have min kjole...... Men jeg har lige i dag bestilt stolaer til brudepigekjolerne, så nu kan det jo godt tage et par dage ekstra, æv, æv. Men jeg sparede $ 45 ved at købe dem nu, og det er jo også penge......

ja, lige nu føler jeg mig helt sikker, og ikke mindst, mest som en brud i den hvide. Så den fornemmelse må man jo lytte til. Jeg har kjolen hængende ude ved min svigerinde og der tager jeg ud og prøver den hver 14. dag. det må da være en motivationfaktor der vil noget. :)

glæder mig osse til at se din kjole, Heidi.

knus Sanne :):):td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, så lige en lidt griner historie herfra ;)

Jeg har jo bestilt en 5. kjole - lidt som et forsøg og kun med lille chance for at slå tylkjolen. Kjolen er inspireret af flere Lazaro modeller og har lidt perler på. Da jeg jo ved at man kan blive overrasket over fortolkninger af meget specifikke ønsker til perler bad jeg om et billede inden de sendte... Og hold da helt op hvor jeg fik et smil på læben.

De havde lavet en ellers elegant kjole til et cirkus kostume :cheerleader3: Altså selve kjolen ser helt vild smuk ud og de har ramt de læg jeg gerne vil have foran og bag ved ret flot - billederne snyder MEGET, da der ikke er skørt under og kjolen hænger fladt ned - men de der perler og krystaller :)

Nå, men jeg har så fundet en løsning med dem, der redder looket og får kjolen tilbage til elegant igen. De får lov til at sætte endnu flere perler på, så det bliver 2 lidt bredere bånd ved talje og bryst. Det er jeg okay tilfreds med - og tror bestemt at kjolen bliver vildt smuk! PEWWW, godt den upser blev reddet :)

Da Landy ikke laver Lazaro kjoler bestilte jeg i sidste øjeblik ved ***IKKE TILLADT***. Kjolen skulle være her i næste uge.

Først et billede afhvad de havde lavet. Til sidst mit photoshop forsøg (hurtigt lavet) til at vise dem mit løsningsforslag. Jeg får i øvrigt 2 meter stof med oven i. Overvejer et ivory bælte til min tylkjole eller også kan jeg sy et for til min pels stola til uden for :)

post-36326-1244448686.jpg

post-36326-1244448707.jpg

Redigeret af Ki Schou
0

Del dette indlæg

Jeg er som sagt ret sikker på kjolen er vildt smuk, men er såååååååå glad for jeg lige fik (eller rettere får) ændret perlerne :)

Man skal vist have lidt humor til tider, når man bestiller kjole i Østen - Zig zag hvad skete der lige der??? ;)

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er som sagt ret sikker på kjolen er vildt smuk, men er såååååååå glad for jeg lige fik (eller rettere får) ændret perlerne :)

Man skal vist have lidt humor til tider, når man bestiller kjole i Østen - Zig zag hvad skete der lige der??? ;)

Nej, hvor er det sjovt at se de forskellige fortolkninger af god stil og ellegance, i forskellige verdensdele - kan lige se dem ude i Kina, ryste på hovedet: Bare lige over!!! - ej, det er da bare SÅ kedeligt - de er tossede de Europæere :cheerleader3:

Den bliver skøn- godt du fik et billede :) Er det pailletter(stave?) eller rihnsten der er på?

0

Del dette indlæg

Nej, hvor er det sjovt at se de forskellige fortolkninger af god stil og ellegance, i forskellige verdensdele - kan lige se dem ude i Kina, ryste på hovedet: Bare lige over!!! - ej, det er da bare SÅ kedeligt - de er tossede de Europæere :cheerleader3:

Den bliver skøn- godt du fik et billede :) Er det pailletter(stave?) eller rihnsten der er på?

Det er lidt af det hele... rhinsten og perler. Men hold op jeg kom til at smile, da jeg så det der cirkus pynt

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej ok Lena... der må jeg sige at din forslag er MEGET bedre. Jeg synes ikke de zig zag'er gør noget for kjolen overhovedet, men jeg synes bestemt at dit forslag får kjolen tilbage på sporet!!!

Jeg glæder mig til at se den på!! :)

0

Del dette indlæg

ej ok Lena... der må jeg sige at din forslag er MEGET bedre. Jeg synes ikke de zig zag'er gør noget for kjolen overhovedet, men jeg synes bestemt at dit forslag får kjolen tilbage på sporet!!!

Jeg glæder mig til at se den på!! :)

Ei, jeg var også sådan lidt... Hmmmm WHAT?!!!. Men altså jeg kunne tage det med humor, da jeg jo har en drømmekjole allerede. Jeg har set kjoler før med sådan to sten/perle bånd og det er rigtig fint. Så selvom det blev mere pynt end jeg lige troede så er kjolen stadig med i opløbet - ja ja, den ser kedelig ud som den hænger der med al stoffet lige ned, men er sikker på at skørtet giver den det sidste pift - sådan lidt ala Audrey Hepburn møder 2009

0

Del dette indlæg

men er sikker på at skørtet giver den det sidste pift - sådan lidt ala Audrey Hepburn møder 2009

Lige min tanke! Jeg tror det bliver rigtig godt og at kjolen kan blive helt fantastisk.

Dog ved jeg ikke helt, om du kan "leve" uden tyllen :)

0

Del dette indlæg

Det tror jeg ikke... Men den her kjole kom jo lidt på banen på samme måde som dit diadem dilemma ;) - kærester der pludselig nævner en ting :balloons:

åh ja... og straks begynder man at tvivle på om man har truffet rette valg :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer