mizzdaydream

Her et lille problem.....

4 indlæg i dette emne

Ja har et lille bitte problem. Jeg leder efter nogle brude sko, uden hæl.

Dette er fordi at jeg og min tilkommende er nøjagtig lige høje (uden sko) og det vil se dumt ud, hvis lige pluselig er 5 cm højere end ham til bryllupet...

Jeg syntes jeg har ledt i alle de sko butikker og bryllupsbutikker jeg har været inde i, i de sidste mange mange måneder.

Men ja, jeg er også lidt træls, for jeg bryder mig ikke om de der ny moderne sko, med de vildt lange snuder, som får ens føder til at se 5 nr støre ud end de endelig er.

er der nogen der kan hjælpe mig?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med et par ballarinaer, de er helt flade og der er masser af dem i butikkerne nu op til konfirmationssæsonen, også i flotte farver og mønstre hvis du ikke er til det klassisk hvide.

Jeg kan godt forstå din frustration jeg syntes jeg har prøvet 1000 par sko før de rigtige lige pludeslig var der, jeg vil nemlig heller ikke have mere end 2-3 cm hæl.

Held og lykkke med den fortsatte jagt.

0

Del dette indlæg

Har præcis det samme problem....vi er lige høje, og det er jeg og min far også....:-( så nægter at tage høje hæle på, da jeg kommer til at føler mig som en kæmpe.....:-)

Jeg har invisteret i et par guld ballerina'er fra friis og Co til 199 kr.....og de er helt perfekte...

Havde et krav til at man kunne se min tattovering på min fod, da den har stor betydning for mig, så jeg er lykkelig tilfreds...:-)

Håber du finder skoene...

0

Del dette indlæg

Jeg tænker også umiddelbart på ballarinaer.

Der er mange ude i butikkerne nu, da alle skoende til konfirmanterne er kommet. Jeg synes netop det var umuligt at finde noget med hæl på i de alm. butikker, da de kun havde ballarinaer fremme til konfirmanterne.

Så jeg kigger på nettet for at finde mine sko, da jeg VIL have noget med hæl.

Men held og lykke med det... det skal nok lykkes at finde nogen, ellers ved jeg at Bilka har nogen meget søde ballarinaer i mange farver på tilbud i øjeblikket til kun en sølle 50'er.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer