Guest Mette & Lars

Drømmebryllup 18 juli 2009

460 posts in this topic

Hej

Så har jeg fået lavet en masse ting, som jeg meget gerne vil dele med jer..

Har været herinde siden oktober, og har derfor fået masser af inspiration herfra..

Så her følger en billed serie med mine kreative ting og sager..

Edited by Mette & Lars
0

Annonce ♥

Her skal vi spise vores dejlige bryllupsmiddag, som er:

Forret

Cremet jordskokke suppe m. sprød stegt bacon & krydderurter

Hovedret

Timianstegt oksemørbrad m. provencal

sauce, grøntsager i sprød dej

& sæsonens kartoffel

Dessert

Jordbærsuppe m. hjemmerørt flødeis

Natmad

Biksemad

0

Annonce ♥

Inden middagen, har vi inviteret gæsterne hjem til en let frokost, da vi skal vies kl 12, og derefter serverer vi bryllupskage og nyder denne sammen med vores børn. de skal være brudepiger i kirken sammen med min søster, men når vi andre skal til middag kl 17, bliver de hentet og passet hos en legeveninde vores store datter har fra skolen..

Vores smukke piger, de får dog et lilla bånd om maven, og kjolerne skal syes lidt ind, men de blev fundet til 70% udsalg, så det siger man ikke nej til...

post-35983-1237468971.jpg

0

Annonce ♥

Ej hvor er det fint det hele :thumbsupsmileyanim:

Jeg er vild med dine flotte invitationer... så elegante og smukke..... og tidsløse. Lige noget for min smag!!

Og hvor er de søde dine små piger..... de bliver såååå flotte!! :cheerleader3:

Og sikke da et lækkert sted i skal holde festen og med den menu, så blev jeg da lige sulten!! Muuuums :loveboard:

0

Annonce ♥

Ej hvor er det fint det hele :thumbsupsmileyanim:

Jeg er vild med dine flotte invitationer... så elegante og smukke..... og tidsløse. Lige noget for min smag!!

Og hvor er de søde dine små piger..... de bliver såååå flotte!! :cheerleader3:

Og sikke da et lækkert sted i skal holde festen og med den menu, så blev jeg da lige sulten!! Muuuums :loveboard:

Tusind tak skal du have, er også selv rigtig tilfreds med dem.. Det er jo skønt når det er hjemmelavet at det lykkes..

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Edited by Mette & Lars
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og stort tillykke med det forestående bryllup. Man må sige, at du har styr på rigtigt mange ting :thumbsupsmileyanim:

Ser frem til at se mere - evt. "låne" lidt idéer? (Hvem ved... :cheerleader3: )

Tak skal du have.. Jamen du låner endelig bare løs, synes kun det er skønt hvis man kan inspirere andre.. :loveboard:

0

Jeg kommer med mange flere ting, men har ikke rigtig så meget tid i øjeblikket, da jeg er i praktik, så dagene er lange.. Heldigvis har vi været på forkant med det hele, så har næsten styr på alt..

Musikken kommer til at bestå af en tre mands band, kong stigs kapel hedder de.. To af dem kommer og spiller dinner under hele middagen, og den sidste slutter sig til når der rigtig skal festes..

Vi har lige været hos Lars kusine (som ejer egen blomsterbutik) for at snakke om blomster til både bord, mænnerne og ikke mindst mig og mine tre brudepiger.. Det var rigtig rart at få det på plads :thumbsupsmileyanim: Ja jeg er måske et temmelig struktureret menneske men hva... :loveboard::cheerleader3:

Kjolen samt sko er der også styr på, men tør ikke ligge billeder herind hvis nogen skulle kigge :cheerleader3:

Fotografen er også bestilt, det er nemlig en som vil gøre os en venne tjeneste, det er jo fantastisk..

Kørsel sørger vores mødre for, så det aner vi ikke noget som helst om..

0