Posted March 19, 2009 (edited) · Report post Hej Så har jeg fået lavet en masse ting, som jeg meget gerne vil dele med jer.. Har været herinde siden oktober, og har derfor fået masser af inspiration herfra.. Så her følger en billed serie med mine kreative ting og sager.. Edited September 17, 2009 by Mette & Lars 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Vores feststed, i de skønneste naturomgivleser 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Her skal vi spise vores dejlige bryllupsmiddag, som er: Forret Cremet jordskokke suppe m. sprød stegt bacon & krydderurter Hovedret Timianstegt oksemørbrad m. provencal sauce, grøntsager i sprød dej & sæsonens kartoffel Dessert Jordbærsuppe m. hjemmerørt flødeis Natmad Biksemad 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Inden middagen, har vi inviteret gæsterne hjem til en let frokost, da vi skal vies kl 12, og derefter serverer vi bryllupskage og nyder denne sammen med vores børn. de skal være brudepiger i kirken sammen med min søster, men når vi andre skal til middag kl 17, bliver de hentet og passet hos en legeveninde vores store datter har fra skolen.. Vores smukke piger, de får dog et lilla bånd om maven, og kjolerne skal syes lidt ind, men de blev fundet til 70% udsalg, så det siger man ikke nej til... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Indbydelsen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Menukort / bordkort 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Selvfølgelig en blærerække 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Ej hvor er det fint det hele Jeg er vild med dine flotte invitationer... så elegante og smukke..... og tidsløse. Lige noget for min smag!! Og hvor er de søde dine små piger..... de bliver såååå flotte!! Og sikke da et lækkert sted i skal holde festen og med den menu, så blev jeg da lige sulten!! Muuuums 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Ja gave æsker skal der også til... Så jeg har fået samlet lidt sammen og også selv lavet en del.. Her æsken.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Parfume prøver til kvinderne... [ 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 (edited) · Report post Ej hvor er det fint det hele Jeg er vild med dine flotte invitationer... så elegante og smukke..... og tidsløse. Lige noget for min smag!! Og hvor er de søde dine små piger..... de bliver såååå flotte!! Og sikke da et lækkert sted i skal holde festen og med den menu, så blev jeg da lige sulten!! Muuuums Tusind tak skal du have, er også selv rigtig tilfreds med dem.. Det er jo skønt når det er hjemmelavet at det lykkes.. Edited March 19, 2009 by Mette & Lars 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Servietter som skal have bånd på 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Wee hvor har du da fået lavet meget... glæder mig meget til at følge jeres planlægning.......... fo vi skal giftes samme dag, og kan da allerede se vi har samme smag, nu når jeg ser dine menu kort og indbydelser ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 (edited) · Report post Parfume til herrerne Edited March 19, 2009 by Mette & Lars 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Mine chokolader...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Vi var så heldige på vores tur til messe i bella, at vinde et gavekort til konditori arlington på 1000kr, så der har vi været og bestille vores kage.. med toblerone og jordbær smag, muuums 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Hej og stort tillykke med det forestående bryllup. Man må sige, at du har styr på rigtigt mange ting Ser frem til at se mere - evt. "låne" lidt idéer? (Hvem ved... ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Hej og stort tillykke med det forestående bryllup. Man må sige, at du har styr på rigtigt mange ting Ser frem til at se mere - evt. "låne" lidt idéer? (Hvem ved... ) Tak skal du have.. Jamen du låner endelig bare løs, synes kun det er skønt hvis man kan inspirere andre.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 19, 2009 · Report post Jeg kommer med mange flere ting, men har ikke rigtig så meget tid i øjeblikket, da jeg er i praktik, så dagene er lange.. Heldigvis har vi været på forkant med det hele, så har næsten styr på alt.. Musikken kommer til at bestå af en tre mands band, kong stigs kapel hedder de.. To af dem kommer og spiller dinner under hele middagen, og den sidste slutter sig til når der rigtig skal festes.. Vi har lige været hos Lars kusine (som ejer egen blomsterbutik) for at snakke om blomster til både bord, mænnerne og ikke mindst mig og mine tre brudepiger.. Det var rigtig rart at få det på plads Ja jeg er måske et temmelig struktureret menneske men hva... Kjolen samt sko er der også styr på, men tør ikke ligge billeder herind hvis nogen skulle kigge Fotografen er også bestilt, det er nemlig en som vil gøre os en venne tjeneste, det er jo fantastisk.. Kørsel sørger vores mødre for, så det aner vi ikke noget som helst om.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites