Kinai

Jeg overvejer

22 indlæg i dette emne

Hej piger.

Jeg overvejer at købe denne taske. Både fordi jeg synes den er så småååååk, og fordi jeg så fik klaret det blå ;)

Tasken kan i se her

Og da mit sko køb gik i vasken, kigger jeg jo på det igen, og derfor tænkte jeg, at det da kunne være fedt at købe sko i samme navy/mørkeblå som tasken. Jeg ønsker jo at det skal være en danskesko!!

Men jeg kan ikke finde nogen mørkeblå dansesko og jeg ved at det ikke kan passe!! Når jeg søger på ebay, kommer der ikke særligt mange blå sko frem, og de er stort set alle er lyseblå. Måske jeg søger forkert??

Er der nogen garvede nethandlere der ved hvor man kan finde sexede navy/mørkeblå dansesko sko på ebay eller andre gode netbutikker??

(jeg må hellere sige fra starten, at jeg er en gennemført tilbudsjæger, så alt over 500 kr, vil jeg slet ikke overveje :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke præcis hvad der definerer dansesko, men navy blue, women, shoe gav følgende:

http://clothing.shop.ebay.com/items/Womens...286Q2ec0Q2em282

En dansesko er lavet i ekstra blødt materiale, så de ikke behøver at blive gået til, som mange andre nye sko. Desuden er de enormt lette, da de er lavet til danse konkurrencer o.lign ved latinske og standard danse. Til sidst kan det siges, at danse sko er beklædt med russkind under sålen, da de er beregnet til brug indendørs på trægulve.

Jeg håber det beskriver det nok?? Ellers kan du prøve at søge på latin dance shoes, og så kommer der mange frem. Så kan du se hvad jeg mener ;)

Ellers mange tak for dit forsøg, men ingen af disse du har søgt frem er dansesko.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt vildt flot taske.. :cheerleader3:

Jeg fandt disse:

534317_D175a.jpg

Det er også den eneste sko jeg kan finde, og jeg er bange for at remmene vil irrertere efter 12 timers lang dag i brudekjole og høje sko :unsure:

Hvad med den sælger du havde fat i på ebay? ham/hende som lavede danseskoene efter mål, de må da kunne lave dem i en mørkeblå farve, de har da en masse farver at vælge imellem

har du forhør dig på farven?

Ork ja... been there done that :rolleyes: Det eneste farvede satin stof han havde var Hvid eller sort, selvom jeg på deres hjemmeside kan se andre sko i satin i flere forskellige farver. Så jeg forstår det ikke. Stort set alt jeg har spurgt om, kan ikke lade sig gøre, på trods af at de skriver at de kan lave sko efter eget design eller ønsker. Og jeg kan desværre ikke bare vælge hvid, da min kjole er ivory :biggrin:

Redigeret af Kinai
0

Del dette indlæg

Jeg fandt disse:

534317_D175a.jpg

Det er også den eneste sko jeg kan finde, og jeg er bange for at remmene vil irrertere efter 12 timers lang dag i brudekjole og høje sko :unsure:

Hvad med den sælger du havde fat i på ebay? ham/hende som lavede danseskoene efter mål, de må da kunne lave dem i en mørkeblå farve, de har da en masse farver at vælge imellem

Ork ja... been there done that :rolleyes: Det eneste farvede satin stof han havde var Hvid eller sort, selvom jeg på deres hjemmeside kan se andre sko i satin i flere forskellige farver. Så jeg forstår det ikke. Stort set alt jeg har spurgt om, kan ikke lade sig gøre, på trods af at de skriver at de kan lave sko efter eget design eller ønsker. Og jeg kan desværre ikke bare vælge hvid, da min kjole er ivory :biggrin:

ej er det rigtig???

py, nu bliver jeg helt skuffet, ha nemlig budt på 2 af deres sko.. håber de kan lave dem som ejg vil have dem, ellers, ja så ved jeg ikke

0

Del dette indlæg

Jeg fandt disse:

534317_D175a.jpg

ej er det rigtig???

py, nu bliver jeg helt skuffet, ha nemlig budt på 2 af deres sko.. håber de kan lave dem som ejg vil have dem, ellers, ja så ved jeg ikke

Du skal altid huske at sende dem en mail først hvor du spørger om dine ændringer kan lade sig gøre, før du byder på skoene. Ellers er det ikke sikkert at de kan opfylde dine ønsker ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej

er det sådan nogen du søger????

http://global.ebay.com/viItem?ItemId=110368268164

Ja faktisk... jeg er bare ikke så meget til de "krummelurer der er på stoffet... synes ikke det passer til tylkjolen.

Men det kan da blive en nødløsning, men så vil jeg næsten hellere hen og finde ivory sko i stedet.

men tak for hjælpen!

0

Del dette indlæg

Først - RIGTIG flot taske!!!

Jeg kan godt se, at det er gennemført, hvis du får navyblå sko, som passer til den flotte taske - men jeg tror personligt, at jeg ville foretrække ivory sko (garanteret også nemmere at finde i danse-model :cheerleader3: ) - Det er selvfølgelig bare min mening....

Pøj pøj med søgningen!

0

Del dette indlæg

Jeg ved ikke præcis hvad der definerer dansesko, men navy blue, women, shoe gav følgende:

En dansesko er lavet i ekstra blødt materiale, så de ikke behøver at blive gået til, som mange andre nye sko. Desuden er de enormt lette, da de er lavet til danse konkurrencer o.lign ved latinske og standard danse. Til sidst kan det siges, at danse sko er beklædt med russkind under sålen, da de er beregnet til brug indendørs på trægulve.

Jeg håber det beskriver det nok?? Ellers kan du prøve at søge på latin dance shoes, og så kommer der mange frem. Så kan du se hvad jeg mener ;)

Ellers mange tak for dit forsøg, men ingen af disse du har søgt frem er dansesko.

Må jeg lige spørge om noget, måske et dumt spørgsmål, men her kommer det :cheerleader3:

Når du skriver at: danse sko er beklædt med russkind under sålen, da de er beregnet til brug indendørs på trægulve. Kan man så godt bruge dem uden dørs....???

Jeg kunne nemlig godt tænke mig et par i gold, men selvf. ikke hvis jeg kun kan bruge dem inden for :unsure:

Regina

0

Del dette indlæg

Må jeg lige spørge om noget, måske et dumt spørgsmål, men her kommer det :cheerleader3:

Når du skriver at: danse sko er beklædt med russkind under sålen, da de er beregnet til brug indendørs på trægulve. Kan man så godt bruge dem uden dørs....???

Jeg kunne nemlig godt tænke mig et par i gold, men selvf. ikke hvis jeg kun kan bruge dem inden for :unsure:

Regina

Jeg vil sige det sådan, at hvis du har tænkt dig at bruge skoene til konkurrencedans og træning, så skal du IKKE gå ud i dem.

Ellers kan de godt bruges ude.

For snart 3 år siden købte jeg dansesko til min søsters bryllup, og jeg har brugt dem til alverdens ting siden. Udendørs karveval, forskellige fester i familien og de har ikke taget skade. I dag danser jeg faktisk til træning i dem, så de kan sagtens holde til det. også regnvejr ;) Skoene skal bare tørre igen og da russkinnet er under sålen, ser du ikke de små pletter der eventuelt kan opstå ved at gå rundt i dem ude (som der i øvrigt også kan komme på alm. sko)

Jeg eeeelsker mine dansesko... de skal ikke gåes til, er meget lettere og blødere end normale stilletter, så derfor må jeg bare eje sådan nogen til mit bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke bare købe et par hvide og så få dem farvet? Ved Taastrup sko er eksperter på det område - så kan du få dem lige præcis i den farve du ønsker det :-) Knus Sine

Du har ret... måske jeg bare skulle købe dem i hvid så... Hmmm...

Det er bare ikke nemt når man bor i jylland... så skal man alliere sig med en der bor derovre ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er en super idé med blå taske og blå sko - har selv overvejet det samme :cheerleader3:

Jeg tænkte på at købe nogle flotte blå stilletter og så et par skiftesko (dansesko).

Klem Lena

Har du så fundet nogen sko du kan lide?? For så vil jeg da meget gerne se ;)

0

Del dette indlæg

Hvis man er villig til at betale er der jo altid dem fra Sex and the city... Manoli - et-eller andet. Kan også fås som kopier

I øvrigt har Carrie både slør og fjer :cheerleader3:

sexcitywenn0310_468x709.jpg

394399257CC1FD5841F794157FEA.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Må jeg lige spørge om noget, måske et dumt spørgsmål, men her kommer det :unsure:

Jeg kunne nemlig godt tænke mig et par i gold, men selvf. ikke hvis jeg kun kan bruge dem inden for :rolleyes:

Regina

Jeg vil sige det sådan, at hvis du har tænkt dig at bruge skoene til konkurrencedans og træning, så skal du IKKE gå ud i dem.

For snart 3 år siden købte jeg dansesko til min søsters bryllup, og jeg har brugt dem til alverdens ting siden. Udendørs karveval, forskellige fester i familien og de har ikke taget skade. I dag danser jeg faktisk til træning i dem, så de kan sagtens holde til det. også regnvejr ;) Skoene skal bare tørre igen og da russkinnet er under sålen, ser du ikke de små pletter der eventuelt kan opstå ved at gå rundt i dem ude (som der i øvrigt også kan komme på alm. sko)

Jeg eeeelsker mine dansesko... de skal ikke gåes til, er meget lettere og blødere end normale stilletter, så derfor må jeg bare eje sådan nogen til mit bryllup.

Hvad blev der lige af de guldsko, du havde bestilt??? Kunne du ikke bruge dem alligevel, eller det har måske aldrig været meningen, at de skulle bruges til din brudekjole?? Du havde da købt nogle danse guldsko fra Terrier Playnet eller husker jeg helt galt :cheerleader3:

I øvrigt en rigtig fed taske, du har kig på - og jeg kan da godt forstå, du gerne vil have nogle blå sko, der matcher, det vil da også se super flot ud :biggrin:.

Kram fra Anja

0

Del dette indlæg

Må jeg lige spørge om noget, måske et dumt spørgsmål, men her kommer det :unsure:

Jeg kunne nemlig godt tænke mig et par i gold, men selvf. ikke hvis jeg kun kan bruge dem inden for :rolleyes:

Regina

Hvad blev der lige af de guldsko, du havde bestilt??? Kunne du ikke bruge dem alligevel, eller det har måske aldrig været meningen, at de skulle bruges til din brudekjole?? Du havde da købt nogle danse guldsko fra Terrier Playnet eller husker jeg helt galt :cheerleader3:

I øvrigt en rigtig fed taske, du har kig på - og jeg kan da godt forstå, du gerne vil have nogle blå sko, der matcher, det vil da også se super flot ud :biggrin:.

Kram fra Anja

De guldsko du taler om, ville jeg bestille i ivory, men det kunne de ikke lave alligevel. Kun i hvid hvis det skulle vare satin stof, eller ville det blive kunstlæder, og det lynes ejg ikke passer til en tylkjole.

Så derfor måtte jeg starte forfra og kigge på sko igen.... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer i øvrigt selv de her i blå til kirken - hvis det ikke bliver i røde eller lilla

http://www.bianco.com/collections/product_...37ba1762abd637e

Og så et par guld dansesko til senere, hvis de andre begynder at klemme :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer i øvrigt selv de her i blå til kirken - hvis det ikke bliver i røde eller lilla

http://www.bianco.com/collections/product_...37ba1762abd637e

Og så et par guld dansesko til senere, hvis de andre begynder at klemme :cheerleader3:

De er også fantastisk smukke... men alt alt for høje til mig. Jeg tror jeg vil have ondt i fødderne allerede inden middagen starter :unsure:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer