rehhansen

Bordpynt - hvad gør jers borde personlige

7 indlæg i dette emne

Hvad sku det så være.

Har været inde og kigge på rigtig mange tråde og det er bare så fede detaljer der bliver lavet. Men hvad er i mest stolt af, og syntes det er en fed detalje - er det hjemmelavet glas, malerier, monogrammer.

Rent ud sagt hvad er det for en detalje, som i bare er stolte af.

Jeg tænker ikke på de store ting, men på det i selv har fundet på eller lavet/bestilt. Gerne billeder, men ellers bare en beskrivelse. Eks. vi syer vores monogram på håndklæder syntes det er en fed lille detalje.

Glæder mig til jeres input - og håber i forstår hvad jer mener.

Mvh Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godt ikke vore bordpynt, men vi laver en personlig "Godtepose" til brudepige, best man og vores forældre. Sådan et lille Survival kit til dagen med personlige ting i hver især kan få brug for.

Fx.

Brudepige:

sugerør - så hun ikke ødelægge læbestiften

Slikhjerte - fordi hun altid vil være i vores hjerter. :cheerleader3: :smolf:

Slikur - så hun kan sørge for at få bruden i kirken til tiden. :)

Best man:

Shotsglas - til at dulme gommens nerver.

Emergency tale - hvis han nu har glemt sin egen.

Brudens far:

Tændstikker - hvis det hele bliver for meget, har han tilladelse til at at sætte ild til hele arrangementet.

Små sjove ting som vil få dem til at trække på smilebåndet.

Elsker detaljer og syntes det er super hyggeligt at lave tingene, så vi har RIGTIG mange af sådan nogel små sjove ting med.

/Malou

0

Del dette indlæg

Jamen det der gør vores kommende bord specielt er nok at det er meget meget enkelt og uden blomster dekorationer. Der vil nærmest kun være bordkortene som pynt. Jeg har dog købt nogle fantastiske svævende stearinlys (Fly Candle Fly), der skal give en lidt magisk stemning i oktober mørket.

Så for vores vedkommende er det nok stemningen af magisk flyvende lys, der gør bordet "vores".

På bordkortene kommer der dog et fint monogram og en lille rhinsten.

0

Del dette indlæg

Det er godt ikke vore bordpynt, men vi laver en personlig "Godtepose" til brudepige, best man og vores forældre. Sådan et lille Survival kit til dagen med personlige ting i hver især kan få brug for.

Fx.

Brudepige:

sugerør - så hun ikke ødelægge læbestiften

Slikhjerte - fordi hun altid vil være i vores hjerter. :cheerleader3: :smolf:

Slikur - så hun kan sørge for at få bruden i kirken til tiden. :)

Best man:

Shotsglas - til at dulme gommens nerver.

Emergency tale - hvis han nu har glemt sin egen.

Brudens far:

Tændstikker - hvis det hele bliver for meget, har han tilladelse til at at sætte ild til hele arrangementet.

Små sjove ting som vil få dem til at trække på smilebåndet.

Ej hvor er det bare en go ide.... elsker også selv de små søde tanker det er så dejligt.... så kom endelig med flere ...

Kan også godt forestille mig et flot oktober bord der er enkelt og romantisk lys. det er da en vildt fed ide og går jo imod strømmen det kan jeg godt li...

Elsker detaljer og syntes det er super hyggeligt at lave tingene, så vi har RIGTIG mange af sådan nogel små sjove ting med.

/Malou

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fået broderet gædternes navn på et hvid viskestykke som skal hænge over stolryggen og være bordkort, og samtidig en gave til gæsten til minde om vores bryllup :loveboard: Navnet er skrevet med turkis og der er en turkis løber på bordret :iloveyou: Tror det blir ret fint :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer