Guest Cillekat

Er der nogen der kender prislejet

42 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hæhæ KarenV...

Vi blev jo gift på rådhuset uden at holde fest... Planen er at vi skal i kirke på et årsdagen og holde den store fest dér....

Min mand ønsker sig at jeg bærer det stoooore skrud...! Han synes det er sååå romantisk :lol:

Ach so!

Så er det vel ikke dig, der skal forhøre om pris, men ham, der skal have muldvarpen op af lommen?

:lol::lol::lol:

Karen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har netop bestilt en Maggie Sottero kjole fra House of Brides.

Det er en af dem, som du har vedhæftet, blot i andre farver, men nærmere kommer vi ikke det emne. De er de eneste i landet der importerer dem, så

det er nok derfor at du ikke har fået nogle henvendelser. Jeg er superspændt

på at se den, men må nok vente et par måneder endnu :sleepy:

Mange hilsner

Rikke :bud:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Denne her kjole er den jeg bedst kan lide men den minder jo også lidt om min, specielt de små ærmer.

Ikke fordi at man kan samligne priserne når det ikke er samme modeller, men prisklassen på min kjole var på 9500 kr.

laila

post-42-1084219192.jpg

0

Del dette indlæg

Nå, jeg endte med at skrive til House of brides og fik af vide at denne kjole koster 9000,- (Hvis nogen andre skulle være nysgerrige)

Hej Cillekat!!

Har set denne kjole til 430$ dvs. ca. 2800 d.kr. på nettet og de sender til Danmark. I øjeblikket giver de så yderligere -10% på alle Maggie Sottero kjoler. Du kunne jo prøve kjolen i Danmark og hvis du kender din størrelse, så er det jo meget nemt at bestille den selv og derved sparer over 6000. Du kan skrive til mig hvis du gerne vil have adressen. Hilsen Dorthe

0

Del dette indlæg

Jeg var ude og prøve kjoler i lørdags, en meget blandet oplevelse !

Men jeg faldt også for en Maggie Sottero kjole, til den nette sum af 9.800,-

Puuuhaaa. det er mange penge, men hvor var den bar flot også med mig indeni.

Så du skal nok regne med priser i det leje.

Hilsen Britt

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen .....

Kan fortælle at hvis du bestemmer dig for en Maggie kjole, så skal du bestille i god tid !!

Jeg ville bestille en Maggie kjole i denne uge, til levering i september (skal giftes den 25. sept.) men det kan de ikke klare :)(

Så nu har jeg bestilt en skræddersyet kjole i samme snit.... og til en meget billigere penge !!!!! :heppe:

Hilsen Britt

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer denne model... Men skal lige bruge lidt tid til at tænke over om jeg tør satse på at bestille den over nettet.

Jeg vil spare ca 6000 kr... ved at gøre det på den måde. Selvfølgelig kan det være den skal rettes til, men det kan det jo også være når men køber den i en forretning i Danmark...

Hmmm... Er der nogen der har prøvet det??

post-42-1085170834.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer denne model... Men skal lige bruge lidt tid til at tænke over om jeg tør satse på at bestille den over nettet.

Jeg vil spare ca 6000 kr... ved at gøre det på den måde. Selvfølgelig kan det være den skal rettes til, men det kan det jo også være når men køber den i en forretning i Danmark...

Hmmm... Er der nogen der har prøvet det??

Hej Cille .....

HUSK at du skal betale moms, når pakken med kjolen ankommer !!!!

du skriver du sparer 6.000,-, men hvad skal du gi' for den ???

Hilsen Britt

0

Del dette indlæg

HUSK at du skal betale moms, når pakken med kjolen ankommer !!!!

Hmmm... Kan man ikke få en amerikaner til t købe den, og sende den videre?

Den vil koste ca 3500 dkr.

Jeg er ikke helt sikker på reglerne ...... men mener at de fleste lidt større pakker fra USA bliver tjekket.

Så hvis du får en ven (?) til at købe den, skal vennen nok skrive et brev hvori det fremgår, at det er en gave og gerne brugt. Der skal ikke nævnes noget om penge.

Men hvis jeg var dig, ville jeg nok lige tjekke toldreglerne samt "reglerne" for forsendelse af gaver.

Men .... selvom du skal betale moms, så vil du jo alligevel spare en del og hvis du bestiller den nu, så har du jo stadigvæk mulighed for at finde en anden, hvis det skulle kikse.

Pøj pøj

Britt

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer