Guest TrineJonas

borddekorationer

9 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Nu har jeg gennem lidt tid fulgt med fra sidelinien og er mehet imponeret over den gode stemning og store hjælpsomhed der er herinde. :lol:

Nu vil jeg så selv forsøge mig...

Vi skal giftes d. 31. juli og festen skal holdes i et stort telt ude hos mine svigerforældre. Min (kommende) svigermor skal stå for blomsterdekorationerne til bordene, men vi bestemmer selv hvordan det skal se ud..

Her er mit problem så.. Jeg kunne godt tænke mig en ret uformel dekoration og ligledes lysestager, sådan i rigtig romantisk, have-fest stil - altså ikke kulørte lamper eller sådan noget, men måske nogle lanterne eller lign. Men jeg ANER simpelthen ikke, hvor jeg skal finde billeder og i det hele taget inspiration, som jeg kan vise til min svigermor... Nogen forslag???

Knus Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Nu skriver du at du gerne vil have nogle uformelle blomsterdekorationer. Dem jeg vil foreslå er ikke helt uformelle men de er smadder søde. Det er blomster kranse i steden for de traditionelle måske lidt tunge dekorationer. Du kan se billeder af dem hos http://www.charlottenlund-udlejning.dk/

Håber der er noget du kan bruge :lol:

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Sjovt, at jeg lige læser dit spørgsmål, efter at jeg har kigget i bogen

fra Inspiration "Kærlighedens fest"

Der er emner om det skal være Det klassiske bryllup, Det romantiske bryllup, Det landlige bryllup (som også er bryllup i haven).

Der er gode billeder i og bogen koster kr 149,-.

Men i får den gratis, hvis i laver en elektronisk ønskeliste derfra. :lol:

Kh

Betina

0

Del dette indlæg

Hej igen

Tusind tak for jeres svar. :yeah:

Min mor har tilfældigvis lånt den omtalte bog af en bekendt, så den får jeg at se på onsdag - krydser fingre for, at der er noget i den jeg kan bruge...

Kransene var desværre ikke helt hvad jeg havde i tankerne, selvom de er meget flotte

Hvis der evt. er andre der har nogle ideer, er jeg meget åben for forslag!!!

Knus Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer