Guest Allie

OK er nu officielt ved at gå i panik!!!!!!!!!

8 indlæg i dette emne

OK, er det så nu det er tilladt officielt at gå i panik???

Jeg skal giftes den 13. maj i Italien, vi rejser den 1. gæsterne kommer (forhåbentligt) den 11. Vi har bestilt biletter ved Ryan Air, hvilket betyder at jeg skal tjekke dem ind on-line inden vi rejser den 1. jeg er bare helt vildt nervøs for at det ikke virker, men jeg er også nervøs for om alle nu kommer med osv. osv. Samtidig skal vores to hunde passes ved henholdsvis min mor og min far og så skal de i pension også. Jeg er bare så nervøs for om de nu får det godt (jeg mener bare der nu ikke sker dem noget imens vi er væk - det er jo mine små "børn"). Vi kommer først hjem den 26. og har så lige små 4 dage til at arrangere åbent hus i haven.....

Synes oveni også at budgettet er løbet lidt løbsk (andre der har det problem????) :thumbsupsmileyanim:

Jeg må indrømme, lige nu panikker jeg bare totalt, sover ikke om natten, og har hele tiden en masse småting som skal ordnes, imens jeg er nervøs for om jeg nu også husker det hele :thumbsupsmileyanim:

Tror bare lige jeg skulle læsse lidt af - når først vi er rejst kan jeg jo hverken gøre fra eller til alligevel, men lige nu, synes jeg bare det hele er lidt for meget.

Mange hilsner fra Allie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes den 13. maj i Italien, vi rejser den 1. gæsterne kommer (forhåbentligt) den 11. Vi har bestilt biletter ved Ryan Air, hvilket betyder at jeg skal tjekke dem ind on-line inden vi rejser den 1. jeg er bare helt vildt nervøs for at det ikke virker, men jeg er også nervøs for om alle nu kommer med osv. osv. Samtidig skal vores to hunde passes ved henholdsvis min mor og min far og så skal de i pension også. Jeg er bare så nervøs for om de nu får det godt (jeg mener bare der nu ikke sker dem noget imens vi er væk - det er jo mine små "børn"). Vi kommer først hjem den 26. og har så lige små 4 dage til at arrangere åbent hus i haven.....

Synes oveni også at budgettet er løbet lidt løbsk (andre der har det problem????) :thumbsupsmileyanim:

Jeg må indrømme, lige nu panikker jeg bare totalt, sover ikke om natten, og har hele tiden en masse småting som skal ordnes, imens jeg er nervøs for om jeg nu også husker det hele :thumbsupsmileyanim:

Tror bare lige jeg skulle læsse lidt af - når først vi er rejst kan jeg jo hverken gøre fra eller til alligevel, men lige nu, synes jeg bare det hele er lidt for meget.

Mange hilsner fra Allie

Kære Allie,

Uha det kan jeg godt forstå du er... men er sikker på at alt kommer til at gå helt perfekt. jeg tror også at når i først er rejst at du vil kunne slappe bedre af, for som du selv siger så er der ikke mere du kan gøre :cheerleader3:

Kan godt forstå dig vedr. hundene... er selv total overbeskyttende overfor min egen hund... og sågar også mine katte- da de skulle i pension første gang ringede jeg hjem fra hong kong hver anden dag for at sikre mig at de havde det godt og det havde de selvfølgelig og jeg fik en kæmpe telefon regning :angry:

Kan ikke give dig så mange gode råd andet end at prøve at slappe af, lav nogle gode lister så du har noget at holde dig til og ikke skal huske det hele i hovedet og drik en god kop the inden du skal sove- et lille tip til søvnen er at spise 300 mg. magnesium en time inden du skal sove, du bliver så dejlig søvnig og kommer nemmere ned i den dybe søvn hvilket også vil gøre du føler dig mere udhvillet dagen efter. DOG skal du ikke gøre det natten inden din bryllupsnat da man godt kan komme til at skulle lidt mere på toilet af det dagen efter (ikke noget voldsomt, men alligevel).

Lakrids the er også super til at falde i søvn på og kan fåes rent i de fleste helsekostbutikker :angry:

Varme og beroligende tanker

Mette Marie

0

Del dette indlæg

Synes oveni også at budgettet er løbet lidt løbsk (andre der har det problem????) :cheerleader3:

Jeg må indrømme, lige nu panikker jeg bare totalt, sover ikke om natten, og har hele tiden en masse småting som skal ordnes, imens jeg er nervøs for om jeg nu også husker det hele :angry:

Mange hilsner fra Allie

Kære Allie,

Uha det kan jeg godt forstå du er... men er sikker på at alt kommer til at gå helt perfekt. jeg tror også at når i først er rejst at du vil kunne slappe bedre af, for som du selv siger så er der ikke mere du kan gøre :angry:

Kan godt forstå dig vedr. hundene... er selv total overbeskyttende overfor min egen hund... og sågar også mine katte- da de skulle i pension første gang ringede jeg hjem fra hong kong hver anden dag for at sikre mig at de havde det godt og det havde de selvfølgelig og jeg fik en kæmpe telefon regning :cheerleader3:

Kan ikke give dig så mange gode råd andet end at prøve at slappe af, lav nogle gode lister så du har noget at holde dig til og ikke skal huske det hele i hovedet og drik en god kop the inden du skal sove- et lille tip til søvnen er at spise 300 mg. magnesium en time inden du skal sove, du bliver så dejlig søvnig og kommer nemmere ned i den dybe søvn hvilket også vil gøre du føler dig mere udhvillet dagen efter. DOG skal du ikke gøre det natten inden din bryllupsnat da man godt kan komme til at skulle lidt mere på toilet af det dagen efter (ikke noget voldsomt, men alligevel).

Lakrids the er også super til at falde i søvn på og kan fåes rent i de fleste helsekostbutikker :biggrin:

Varme og beroligende tanker

Mette Marie

Åh tak hvor er du sød, det var lige det jeg havde brug for at høre :angry: Det er simpelthen så skønt at nogen kan forstå en, og bakke en lidt op, når nu man er midt i et panikanfald :angry:

Jeg vil straks få købt både magnesium og lakridsthe, så kan det måske være at jeg kan få sovet for de sidste 3 uger.

Jeg har lavet en liste over hvad jeg skal lave hver dag fra nu af til vi tager afsted, og jeg må indrømme at det faktisk har hjulpet lidt på nerverne :thumbsupsmileyanim:

Håber du får det skønneste bryllup, og tusind tak for de søde ord, de faldt virkelig på et tørt sted :thumbsupsmileyanim:

Mange taknemmelige tanker fra Allie

0

Del dette indlæg

Rolig, det skal nok gå..

Jeg kan godt forstå du panikker, og det er som sådan også tilladt - det hjælper bare ikke noget :thumbsupsmileyanim:

Men som er nævnt, så noget der hjælper for mig er lister.

Lister - lister - lister - lister

Det hjælper til at skabe overblik, som du allerede har fundet ud af.

Jeg glæder mig til at høre mere om dit Italienske bryllup.

Hvor er det i Italien??

Er din kommende Italiener, siden det er valgt?

knus og klap på kinden, du når det nok :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rolig, det skal nok gå..

Jeg kan godt forstå du panikker, og det er som sådan også tilladt - det hjælper bare ikke noget :griner:-

Men som er nævnt, så noget der hjælper for mig er lister.

Lister - lister - lister - lister

Det hjælper til at skabe overblik, som du allerede har fundet ud af.

Jeg glæder mig til at høre mere om dit Italienske bryllup.

Hvor er det i Italien??

Er din kommende Italiener, siden det er valgt?

knus og klap på kinden, du når det nok GP

Ja LISTER - en meget god ting :thumbsupsmileyanim:

Jg glæder mig selvfølgelig også meget til mit Italienske bryllup som vi holder i Limone Sul Garda ved Gardasøen sammen med 23 personer (aller nærmeste familie og venner). Herefter rejser gemalen og jeg videre til Toscana :iloveyou:

Min kommende er pære dansk - bryllup i Italien var faktisk en ide som kom sådan lidt snigende. Vi havde længe snakket om at blive gift, men vi kunne ikke rigtig finde ud af hvad der skulle foregå efter vielsen. Vi gad ikke rigtig forsamlingshus, og hotel/restaurant synes vi er for fint/kedeligt til vores stil. Men så på en ferie sidste år til Cypern hvor vi så et par blive gift, ja så erklærede min kæreste, at sådan kunne han godt tænke sig vores bryllup - utraditionelt i et andet land.......hmm....

Min eneste kommentar var vist, at det gad jeg godt nok ikke, og skulle jeg giftes i udlandet så skulle det helt sikkert være i mit ynglingsland Italien (har tilbragt en super romantisk ferie i Rom med kæresten), og så skulle jeg da helt sikkert have andre med end mor/far - sv.mor/sv.far - intet bryllup uden venner!!!!

Vi talte faktisk ikke mere om det, men min kæreste blev ved med at finde links til skønne villaer i Italien som han sendte til min via mail i tide og utide. Til sidst tog vi kontakt til et bureau som vi fandt over nettet, og spurgte om de kunne anbefale noget. De foreslog så et lille hyggeligt hotel ved Garda Søen (forholdsvis nemt for gæsterne at kommer dertil via lufthavnen) og et par dage før jul var der så ekstrem billige billetter ved Ryan Air, så der slog vi til, og købte billetter til gæsterne.

Så sådan blev det, og nu er der så kun små 3 uger tilbage....... :loveboard:

Håber bare det bliver en skøn dag med sol og alt det der, men kommer til at savne vufferne helt ekstremt :boohoo:

Knus fra Allie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer