Guest Mette & Lars

Hvornår laver i gaveæsker/poser

3 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, så kunne jeg godt tænke mig at høre Jer piger, hvornår laver i gaveæsker/poserne færdige? Jeg begynder at få kriller i fingrene, men kan ikke rigtig beslutte mig for om det er for tidligt, også fordi en af mine ting er the, som skal pakkes om, så akn det holde sig??

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvornår det er for tidligt, men jeg kan sige, at vi ikke har lavet vores endnu, da jeg gerne vil have dem så "frisklavet" som muligt. Det er ikke til at sige, om de bliver lidt krøllede i båndet eller om posen falder lidt sammen, men nu er det ved at være så tæt på, at jeg nok snart må komme igang ;)

0

Del dette indlæg

Jeg lavede vores lige før påske - det var en ret stor stressfaktor for mig, fordi jeg ikke vidste, hvor lang tid det ville tage - og antallet af weekender var pludselig meget begrænset...

Vi har ikke noget i vores, der ikke kan holde sig...:

plaster

panodiler

tyggegummi

mini-slikposer

Vi har æsker, så der er ikke risiko for, at de som med poser kan falde sammen, og jeg havde plads i kommoden til dem alle, så de tager ikke skade eller noget...

Sååå hvis du har lyst til at gå igang, og I har plads til at have dem stående samlet - så skal du da bare igang :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

PS: puha fik lige et lille anfald af stress igen, for mens jeg svarede kom jeg til at tænke på alle de andre ting jeg mangler at lave :angry:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer