zantos1986

Hjælp

9 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg har lige brug for at vide om det er mig der er helt galt på den eller hvad. Here it goes:

Der skal holdes polterarbend for min kommende på lørdag. Det er hans bror og svoger og så min bror der skal arrangere det. Jeg må absolut ikke få afvide hvad de skal lave, men da jeg ringer til min bror igår siger han: Du skal skride hjemmefra 4 timer når vi kommer og henter ham....

Kan det være rigtigt at jeg skal forlade mit eget hjem?? burde dem der arrangere det ikke have spurgt om det er okay at de er her så lang tid og laver nogle ting?? ellers kunne de ha været hjemme hos en af dem. Det sagde jeg så til min bror og han blev skide sur på mig og sagde at jeg ikke skulle ødelægge min kommendes dag..... det er jeg jo absolut heller ikke ude på, men synes da ikke at jeg skal smides ud. Synes ikke man kan arrangere noget i en andens hjem, specielt ikke uden at spørge først.....

Jeg har så efterfølgende hørt at der vist nok kommer en stripper, og der står jeg helt af. Der skal da ikke en eller anden stripper ind i mit hjem og stå og strippe i min stue for min mand...... er det bare mig???

mvh En meget fortvivlet kommende brud

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er muggen over at få den besked. En ting er, at de gerne vil have dig til IKKE at være hjemme, men jeg synes godt de kunne spørge i stedet for at forlange og de har med garanti haft meget lang tid til at planlægge i, så de kunne sagtens have spurgt dig før.

Synes overhovedet ikke det er i orden, men hvis jeg var dig, ville jeg nok tage ud og shoppe, hygge, nyde vejret, et eller andet bare for, at din tilkomne kan få nogle hyggelige timer og for ikke at ødelægge stemningen lige op til jeres bryllup.

Mht stripperen, så er det vist meget forskelligt, hvilket syn man har på den slags "underholdning".

Personligt synes jeg det ville være helt fint. Det jo bare sjov og en meget drenget aktivitet til polter.

0

Del dette indlæg

Min kæreste blev "smidt ud" af vores lejlighed da hele min PA foregik her.... Han havde ikke fået med at vi skulle være der, så det var lidt hans egen skyld, at han kun havde 5 min til at pakke sammen og tage med min venindes mand :cheerleader3:

Jeg vil sige så længe du får at vide at det drejer sig om 4 timer og at du får det at vide på forhånd, så synes jeg det er ok.... Jeg ville dog også slå bremserne i, hvis det er fordi der kommer en stripper. Det ville jeg heller ikke bryde mig om i min egen lejlighed! Men hvis det er af hygge/for-sjov årsager så synes jeg det er ok, når man får det at vide før dagen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Altså jeg tror måske ikke at jeg er den rette at spørge, eftersom jeg ville være 1000 % ligeglad med om der skulle strippes for min mand i vores hjem eller om det blev på rådhuspladsen. Men hvis du har det skidt med at det skal foregå i dit hjem, så ville jeg da klart sige det til min bror.

Mht. til at du "skal skride i mindst 4 timer" :cheerleader3: nu ved jeg ikke hvor gammel din bror er, men er det ikke bare en typisk umoden måde at bede dig om at finde på noget andet at lave i 4 timer? Tror ikke at du skal tage det så tungt - de er jo kun ude på at give din kommende en dejlig dag og så er det da ærgerligt at du går og er små-fornærmet.... måske skulle du i stedet for sige til din bror, at en anden gang når han gerne vil bede dig om at gøre noget, så tager du ikke imod ordre, før han har lært at tale ordentligt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selvfølgelig også tænkt mig at smutte, det er slet ikke det. Synes bare godt at de kunne have spurgt om det var i orden at de var her....

Hvis det havde været damer er jeg sikker på at du var blevet advaret, men nu er det altså MÆND vi taler om.... så kan man ikke altid forvente en hel masse :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har selvfølgelig også tænkt mig at smutte, det er slet ikke det. Synes bare godt at de kunne have spurgt om det var i orden at de var her....

jeg ville også være blevet lidt sur over hvis de ikke spørger først, det er da det minste man kan gøre :cheerleader3:

da jeg planlægger mine fridage i lang tid før, og jeg er desværre sådan indrettet at hvis det ikke går sådan, så bliver helt forviret og sur og kan ikke få dagen til at hænge sammen... pisse iriterende men sådan er jeg...

men jeg ville snakke med broren om måden, de har planlagt det og jeg ville i hvert fald sige det med stripperen... jeg bryder mig ikke om fremmede i mit hjem når jeg ikke er der :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lidt længere tids varsel ville ha' været dejligt. Og måske har brormand lige formuleret sig lidt uheldigt. Jeg synes den med stripperen er SÅ gammeldags og brugt. Men det er bare min holdning. Men jeg ville heller ikke ha en fremmede kvinde i mit hjem, der skulle smide tøjet for mind kæreste. Er der nogen, der skal være nøgen i mit hjem er det mig og ham. Ingen andre. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

tror bare du skal ta det roligt og slippe kontrollen. Det handler kun om din mand og det er vel jeres fælles hjem.. tror bare jeg har den holdning at det må vi tøser bare blande os uden om, men jeg er også ligeglad hvad de laver bare de har det sjovt. syntes ikke der er noget forfærdeligt i en stripper...

Men det er min holdning, du skal naturligvis reagere ud fra hvor dine grænser går...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer