annikajohansen

Bryllupskage

10 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er i tvivl om man spiser kagen til receptionen eller man venter og spiser den efter maden. Kan man ha 2 kager? Vi bliver over 100 til receptionen så det ville jo være superflot med en kæmpekage, men er i tvivl om hvad der er rigtigt og gøre.

Jeg ved ikke, om der er noget, der er rigtigt eller forkert.... Vi spiser vores kage til receptionen - min erfaring er, at lysten til bryllupskage efter tre retters mad ikke er voldsom...

Vi bliver mellem 100 og 120 til receptionen, så jeg laver en kage i tre etager, der vist rækker til ca. 75 og så laver jeg én stor, der kommer til at stå foran og som vi skærer fra...

Kæresten er yderst nervøs ved tanken om at skulle skære af en etage-kage - så han er godt tilfreds med løsningen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆNår i holder reception og så fest bagefter hvordan får i så folk til at gå og hvem må blive

Det er mange som laver en invitation til dem som kun skal til reception og en invitation til dem som både skal til reception og deltage i festen efterfølgende - altså sender to invitationer ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder reception og fest hver sit sted, vi skal giftes i min mormors have, og der holder vi også receptionen. (hun bor på en 3 længed gård). vi får også bryllupskage til reseptionen og ikke efter maden, det bliver for meget mad. til receptionen ville der være lidt hvidvin og lidt småkager og måske lidt andet godt også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer