Marie-G

Kort brudekjole??

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Selvfølgelig kan du det! :thumbsupsmileyanim:

Men, du skal bare være sikker i din sag og tænke det hele igennem. Det her er dagen, hvor du kan skeje ud og udleve diverse drømmekjoler. Den flotte CK kjole er skøn, men den ville også være brugbar til mange andre lejligheder :cheerleader3:

Men er det den du drømmer om, så er det den du skal have! For selvfølgelig kan man blive gift i kort :cheerleader3:

:cheerleader3: Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Selvfølgelig kan du det! :thumbsupsmileyanim:

Men, du skal bare være sikker i din sag og tænke det hele igennem. Det her er dagen, hvor du kan skeje ud og udleve diverse drømmekjoler. Den flotte CK kjole er skøn, men den ville også være brugbar til mange andre lejligheder :cheerleader3:

Men er det den du drømmer om, så er det den du skal have! For selvfølgelig kan man blive gift i kort :cheerleader3:

:cheerleader3: Mie

Nemlig, du fik sagt at det jeg ville have sagt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min kjole er denne (den lange af dem):

post-20300-1241453900.jpg

Dog er den lidt kortere end på billedet... Og selvom din er kortere syntes jeg sagtens du kan... Det er din kjole og dig der bestemmer, og hvis det er det du vil gør du det! :thumbsupsmileyanim:

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dej synes jeg helt sikkert sagtens, at du kan. Du skal som de andre piger også siger: tage lige netop den kjole som du føler dig bedst tilpas i. Så vær lige glad med, hvad alle andre synes:-)

Karina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det er den du er forelsket i så skal du helt klart vælge den.. for man må håbe at du aldrig får lov at gøre valget om(skal altså bare forstås som jeg håber at i lever lykkeligt til jeres dages ende samme :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer