Acina

Er jo helt vildt

9 indlæg i dette emne

Det her er simpelthen et farligt sted at have fundet 2 år før sit bryllup.

Ved snart ikke hvor mange links jeg har gemt på ting jeg synes er super smarte til bryllup, hvis det fortsætter sådan bliver brylluppet da noget dyrere end planlagt :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen er jo helt enige med jer, men pludselig fandt jeg en hjemmeside med slør, hvor man kan få broderet sit monogram, sådan et må jeg da have :hug:

Puha, jeg er ruineret i tankerne allerede inden jeg for alvor går igang med indkøb og planer. Hehe.

Og servietter med eget tryk, champagneflasker med sæbebobler...... puha, kan blive ved og ved.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev meldt til i 2006, mens jeg stadig kun var 17 og slet ikke kendte min kommende endnu.... Jeg skulle bare lige have svar på et spørgsmål og regnede ikke med jeg ville bruge min profil nogensinde igen efter jeg fik svar...

2009, idag: Jeg er stadig medlem... har været aktiv hele tiden... Og har HUNDREDE af link, ideer, planer, billeder, osv på min com... Men nu skal jeg så endelig også faktisk giftes...

Man blir dybt afhængig af at være her :P

Xaksia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må tilstå at jeg også er lidt afhængig, og jeg skal ikke giftes (men prinsen er fundet)

Men har altid været vild med bryllupper, især kjolerne. Man er vel en prinsesse :rolleyes:

Det her giver også god mulighed for at finde ud af om jeg er til rådhus, kirke, Las Vegas eller eksotisk strand..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må indrømme at da jeg startede herinde for en måneds tid siden synes jeg, at jeg var mærkelig med så god tid, men kan da godt se fordele ved god tid, billig leverandør og lign.

Så tusind tak fordi I får mig til at have det godt med at være tidligt på den :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at det har sine fordele at starte herinde så tidligt.

For selvom der kommer en masse idéer oveni dem man havde regnet med, så har man også tiden til at finde frem til den billigste løsning/leverandør osv..

Jeanne

helt enig det erogs delvis derfor jeg er gået igang 1 1/2 år før bryllupet men også fordi jeg ikke kunne vente...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer